Reply on: SZKV #5508:
problem vobec nie je v zastavkovom tarife. Zlavneny listok (v tomto pripade 5-zastavkovy) moze existovat kludne ako neprestupny. Ziadny problem. Ale zakladny listok (teraz nad 5 zastavok) si priam ziada prestupnost a v tom pripade MUSI byt ohraniceny casom. Lebo ak sa vyberiem na Tour de Hypermarket v urcitom ohranicenom uzemi pomocou napr. 2 liniek, tak by som na jeden listok premaval do nekonecna. Pri pseudoprestupnej tarife (zlava nastupe na druhy spoj) je to sice tiez vyriesene (iba 2 jazdy na 1 listok), ale stale sa takto systematicky vyhanaju ludia z MHD - cestujuci je viazany len na urcite spojenia (pri tych intervaloch!!!), alebo sa mu neumerne zvysuju naklady na cestovanie..
Jozef
16.9.2002 – Do Žiliny prišla pred tromi rokmi posledná dodávka 3 trolejbusov Škoda 15Tr10/7M zo závodu Ostrov nad Ohří. Trolejbusy sú v mestskom žlto-zelenom nátere, s digitálnym transparentom a dostali #241, 242 a 243. Bola to posledná dodávka trolejbusov od českého výrobcu Škoda Ostrov nad Ohří, kde bola výroba definitívne ukončená 14. júla 2004.