Tak ja som rozhodne nechcel prezradiť žiadnu hypertajnú informáciu, a ak som tým vyvolal nejaký prúser, tak ma to mrzí a hlboko sa ospravedlňujem. ? Ale predpokladám, že v Žiline, na rozdiel od Bratislavy, s tým nebude žiaden problém. ☺ Skôr naopak, úplne súhlasím s Jurajom, že čoskoro príde doba (už začala), keď samotní nadšenci a fanúšikovia MHD začnú hľadať optimálne riešenia - výsledok takejto plodnej diskusie na tomto fóre bude, dúfam, popri audite ďalším vhodným vstupom pre vyhodnotenie doterajšieho stavu linkovania a jeho následnú úpravu.
(Osobne som taktiež zástancom minimálneho počtu liniek a čo najhustejšieho intervalu; postupom času sa bude už iba ťažko brániť zavedeniu prestupnej tarify. )
Softvér, ktorý nám predstavili "páni audítori" na príklade Žiliny, a moje milé spomienky z návštevy vlani (to bolo to slávnostné otvorenie prepojenia okolo ŽU, po ktorom zaviedli linky 15 a 17;+ jazda citybusom pre iMHďákov) ma natoľko podnietili, že som sa ohlásil pôvodným príspevkom #5273.
Všetkým diskutujúcim prajem pekný deň. ☺
(Osobne som taktiež zástancom minimálneho počtu liniek a čo najhustejšieho intervalu; postupom času sa bude už iba ťažko brániť zavedeniu prestupnej tarify. )
Softvér, ktorý nám predstavili "páni audítori" na príklade Žiliny, a moje milé spomienky z návštevy vlani (to bolo to slávnostné otvorenie prepojenia okolo ŽU, po ktorom zaviedli linky 15 a 17;+ jazda citybusom pre iMHďákov) ma natoľko podnietili, že som sa ohlásil pôvodným príspevkom #5273.
Všetkým diskutujúcim prajem pekný deň. ☺
Juraj