Reply on: 4444 #5370:
Co naozaj bude, to este nie je iste. Ja hovorim IBA o NAVRHOCH auditu. Je to treba odborne a mimoriadne citlivo rozanalyzovat, lebo navrhy su iba vysledkom matematicko-prepravnych analyz a nie dlhorocnych zvyklosti cestujucich v ZA.Aka bude nova L28? Jedna varianta je ta, ze sa pri zatvoreni priechodu cez zel. pri Vahostave pisti rovnako ako L26 z Rondla na Skultetyho a Kamennu, druha je ta, ze sa v tej chvili zrusi, lebo k Colnikom sa z Rondla bude dat dostat aj L21. Druha varianta je pravdepodobnejsia.
Mike
(Osobne som taktiež zástancom minimálneho počtu liniek a čo najhustejšieho intervalu; postupom času sa bude už iba ťažko brániť zavedeniu prestupnej tarify. )
Softvér, ktorý nám predstavili "páni audítori" na príklade Žiliny, a moje milé spomienky z návštevy vlani (to bolo to slávnostné otvorenie prepojenia okolo ŽU, po ktorom zaviedli linky 15 a 17;+ jazda citybusom pre iMHďákov) ma natoľko podnietili, že som sa ohlásil pôvodným príspevkom #5273.
Všetkým diskutujúcim prajem pekný deň. ☺