Dnes primátor Žiliny odpovedal na otázky redaktorky v Žilinskej televízii o meste, investíciach a pod. Bola tam spomínaná aj posledná stavba súvisiaca s trolejbusovou dopravou, a to komunikácia medzi sídliskami Solinky a Vlčince vrátane trolejbusového vedenia, ktorá podľa jeho slov umožnila zokruhovanie dopravy. Okrem iného spomenul, že Mesto Žilina dalo do výstavby trolejbusovej dopravy viac ako jednu miliardu korún a do dnešného dňa sú všetky pôžičky splatené. V ďalšej časti spomínal rôzne pripravované stavby a rekonštrukcie, ale to už s MHD nesúviselo.
Jozef
Týmto spôsobom DP vyšiel v ústrety cestujúciml, že napr. L15 nekončí uprostred sídliska, ale na jeho konci Fatranskej a opačne L5 nezačína uprostred sídliska, ale na Fatranskej.
DP veľmi zmysluplno vyriešil linky L5/15 v otázke začiatku a konca okruhovej linky. Napr. z Fatranskej vychádza L5, prejde po strednom okruhu, ale nekončí na Fatranskej, ale o zastávku nižšie na MS. Tu prejde na odstavnú stopu, vodič vymení číslo na L15 a vychádza teraz z MS ako L15 smerom na Fatranskú, prejde stredným okruhom, ale nekončí na MS, kde začínal, ale prejde o zastávku ďalej na Fatranskú. Tu prehodí číslo na L5 a ide opačne, tak ako je uvedené povyše. Týmo spôsobom sa vyšlo v ústrety cestujúcej verejnosti, aby nebola konečná len na MS. Aby nedochádzalo k nedorozumeniam, lebo tá istá linka prechádza jeden medzizastávkový úsek až dvakrát, tak vpredu je tabuľka, že vozidlo napr. končí na Fatranskej a nejde ďalej na stredný okruh. Okrem toho na zastávke MS sú zastávky výstupné a nástupné zreteľne oddelené, prípadne aj zastávky, ktoré idú do centra a ktoré idú smer konečná Fatranská sú oddelené na protiľahlých stranách ulice.