zaujímalo by ma, že čo tak strašne vidíš na tom SORe? A či ti absolútne ani trochu nevadí, že kopu súťaží SOR získal vďaka svojmu mafiánskemu pozadiu. Či si s niekým z J&T snáď za dobre tak moc, že im trčíš zo zadku?
nič si z toho nerob, aj tebe chýba, konkrétne asi tak 99% mozgu. Ty budeš ešte väčší zázrak prírody, ako tá baba, čo som o nej čítal vo štvrtok, že s IQ 67 zmaturovala ? .
SORu vždy niečo chýba alebo prebýva. Pri NS nacpe všade možne aj nemožne podesty a sedadlá, že nie je kde normálne stáť, pri elektrobuse, zas nie je takmer kde sedieť ? a potom exkluzívne delenie priestoru na státie tyčkami ?
Dnes sa končí testovanie vozidla SOR EBN 10.5. Je na rannej L5, spoje z Jaseňovej s odchodom xx:09, z Fatranskej xx:38, posledný odchod by mal byť 12:38.
Vozidlo je počas jazdy vcelku tiché, sedí sa v ňom príjemne a jazdí svižne. Na pohľad síce dobre nevyzerá, ale pokiaľ ide o otestovanie vlastností elektrobusu a nie súťaž krásy, tak to nevadí. Chýbajú trochu fixné nízkopodlažné sedadlá, ale nakoľko ide o skibus, dá sa to pochopiť. Aj keď výrobca udáva obsaditeľnosť až 66 miest na státie, už pri dvadsiatich bolo v elektrobuse celkom živo, ešte ďalších 15-20 by sa tam zmestilo, no ďalší už len s problémami (zvlášť pri použitých sklápacích sedadlách, ktoré úmerne znižujú kapacitu pre státie). Každopádne, išlo o zaujímavé oživenie ulíc Žiliny. ?
no.ev.di.