Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Adris1912 #13625:
Medzi prvými a druhými dverami malo v Prešove displej len 5 trolejbusov 15 TrM, ktoré mali transparenty Metra, resp. Buse od výroby.
Všetky ostatné, s transparentmi R&G ich majú medzi druhými dverami a kĺbom, viď napr. http://www.mestskadoprava.net/galeria/picture.php?cat=628&image_id=19175
Urbino: ale podľa vzoru prešova by bolo pred druhymy dvrerami a nie za druhimy dverami.
pozri si to na:http://www.imhd.sk/po/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=10854&idg=255&gi=100&gn=20&gs=e&gsd=
Reply on: Mongolec #13620:
ano,po staznostiach cestujucich/aj vdaka tomuto foru/a reakciach vodicov,sa po tyzdni po zavedeni GVTD zmenili texty na displejoch pre l.4/14,tak ako pises.Keby bolo podla mna,ja by som text 14 Fatranska ,upravil na 14 Nenastupovat-konecna
Reply on: Valec #13622:
podla vzoru Presova,za druhymi dverami.Text,ktory bezi na prednom transparente,bezi aj na bocnom,skoda ze sa Mielec neda inac nastavit/alebo da?/.
Vodici city 10 nepouzivaju plast uz niekolko mesiacov.
Aj tak by som bocne displeje asi najviac prial citelisom 117,118.
Reply on: URBINO #13621:
A kde je umiestnený? Inak dnes som plastové tabule nevidel ani na Citybuse #10.
Reply on: Miro #13616:
je len jeden,teraz,ako som si vsimol,vodic uz plastove tabule nepouziva.Inac dnes klbak 237 na l.4/14.
Reply on: simkoslav #13619:
Veď tak to aj od určitého momentu je: "4 Matice slovenskej" alebo "14 Fatranská".
Reply on: URBINO #13614:
A dodatkové tabuľky ostanú? Lebo tie vidím ako najväčší problém - komplikujú systém. Nebolo by možné, aby sa napr. na L4 po opustení zast. Žilinská univerzita miesto toho dlhého nápisu o celej trase objavil na prednom displeji nápis
"4 po Matice slovenskej" ?
Reply on: marek #13608:
Neviem, prečo by si chcel rušiť linku č. 5. Je pravda, že chodí menej vyťažená, menšie vyťaženie je však spôsobené nesúladom s linkou 2. Keďže obe linky majú väčšiu časť trasy spoločnú, za najefektívnejšie riešenie by som považoval: aby linka 2 mala pravidelný 30 min. interval (k začiatkom a koncom pracovných dôb na Bytčickej) v špičke a 60-min. pravidelný interval v sedle; a aby spoje linky 5 sa prispôsobili linke 2 tak, aby v špičke prekladom oboch liniek vznikol pravidelný 15 min. interval a v sedle pravidelný 20 min. interval. Tým by bolo možné na L5 zrušiť cca 10 - 20 % spojov, ktoré by sa mohli efektívnejšie využiť.
Reply on: Valec #13615:
a nebude jediny
Reply on: URBINO #13614:
Len jeden bočný displej? A zostala tam aj plastová tabuľka? Alebo obidve?
Reply on: URBINO #13614:
? Konečne. ?
historicka chvila pre mhd v ziline,klbak 237 dostal b o c n y displej a vnutorny dvojriadkovy displej.
Reply on: Jozef #13612:


tak co vlastne stihnu dokoncit tento rok z juzneho privadzaca?

(tak dlho ako buduju tento privadzac, nebudovali ani cremosniansky tunel... )
Reply on: Mongolec #13611:
Trasa L2 v súčasnej dobe, hlavne v smere do Bytčice je nevyhovujúca čo je zapríčinené výstavbou diaľničného privádzača. Ani po spustení ďalšej časti privádzača v úseku Križovatka Váhostav a križovatka Solinky, ktorý je plánovaný ešte v tomto roku, sa situácia nezlepší. Nebude dokončené premostenie ulíc Kamenná - Obvodová, kruhová križovatka pri Váhostave a ani križovatka Solinky. Po spustení II. časti privádzača v úseku od Váhostavu po Solinky, bude zrušená obchádzková trasa po Bytčickej ulici a zrušené priecestie na Kamennú. Z nedokončenej križovatky Solinky sa bude schádzať rampou na pôvodnú cestu I/64 cez Bytčicu do Prievidze, ale aj po mostnom prepojení na Bytčickú ulicu, a tým aj do západnej priemyselnej zóny. Nebude však dokončené prepojenie Obvodovej ulice na Solinkách cez malý kruhový objazd na výjazd do Bytčice. Z tohto vyplýva, že na konečné vedenie trasy L2 si ešte počkáme.
Reply on: marek #13608:
Ak som dobre pozeral do nákresov, po dobudovaní križovatky pri Váhostave nebude môcť L2 odbočiť ani z Hlín na Rajeckú a ani z Rajeckej na Hliny, takže predpokladám, že pôjde po Bytčickej a zájde na most z Kamennej alebo skôr si myslím, že od Metra bude jazdiť cez Solinky. Takto by mohlo dôjsť k zlúčeniu s L5. Uvidíme, čo vymyslia...
Dnes podvečer okolo 17:45 išiel z centra na Hájik na L6 za trolejbusom č. 222 aj autobus č. 68. Tak už nezdvojujú len rannú sedmičku. Dúfam, že čím skôr spravia zmeny v CP (asi na úkor L5), pretože toto sú len vyhodené km navyše.

Na zastávke Mostná smerom do centra opäť pribudol prístrešok. Ten predtým bol zrušený kvôli neďalekej stavbe, v ktorej sa aj tak nepokračuje. Písalo sa o tom aj v ŽV: http://www.zilinskyvecernik.sk/index.php?option=com_content&task=view&id=4904&Itemid=53
Reply on: URBINO #13605:
Dopĺňam o ďalšie: 58, 97, 106, 107, 109, 112, 113. Predpokladám, že toto ešte nie je konečný stav.
A co tak zrusit novozavedenu linku 5???

90% celej trasy jazdi tato linka subezne s linkou 2 a najlepsie na tom je, ze 2-ka ide len par minut pred 5kou...
Reply on: kvorka #13606:
Ako jedného, jeho návrhy boli v troch príspevkoch.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.