L1 je zbytocne dlha a skor by som ju viedol cez kosicku s ukoncenim na Matice SK
- tato linka bude sluzit ako zber vozidiel pre cestu do vozovne?
L6 zachadzanie aj na zastavku C a M
L7 mala ostat v povodnej trase ako doteraz
vo svete je vsak tiez bezne, ze ak mas navrhnute linky na prestup, tak tomu aj zodpoveda potrebna tarifa. Mas pocit ze toto co je teraz v Ziline je prestupna tarifa? Podla mna je to len chaby pokus o prestupnu tarifu. A ak hovorime o tarife, tak musime hovorit aj o peniazoch a cestujuci si rozmysli, ci bude vyuzivat drahy prestup za relativne kratky cas (aj ked sa mu nie vzdy podari stihnut prestupi) alebo radsej zvoli o par minut dlhsiu cestu bez prestupu za lacnejsi peniaz.
Hovoris, ze by to malo byt: "ze linka spaja sidlosko A -> mesto -> sidlisko B" no a v terajsej NKTD je to vacsinou sidlisko A -> mesto -> sidlisko A.
podla coho si ty dovolujes tvrdit, ze linkovanie odraza potreby cestujucich...
vo svete je bezne ze linka spaja sidlosko A -> mesto -> sidlisko B a ze ak sa potrebujem dostat na sidlisko F v meste prestupim... NKTD zaviedla spoje "odvsadial" do mesta.. v meste neni problem prestupit na dalsi spoj do ziadanej destinacie.. tym padom je mozne mat linky s kratkou trasou a hustym intervalom, ktore sa na mestskom okruhu "prekryvaju".. a nie je problem sa dostat odkialkolvek kamkolvek.. sidliska su momentalne pokryte podla potrieb cestujucich...
Mna by zaujimalo, na zaklade coho si dovolis tvrdit, ze navrh noveho linkovania je vysledkom nejakeho lobingu? Bud mas informacie priamo od samotnych "lobovatelov", alebo su to informacie od autorov navrhu alebo je to len Tvoja snaha hned vsetko znegovat. Vyjadrili sa niekedy tie lobisticke skupiny, ze takto by si predstavovali nove linkovanie? Ak ano, podaj dokaz.
Myslim ze DPMZ prostrednicvom infomacie na svojej web stranke deklaroval, ze ide o NAVRH, t.z. ze toto zrejme nemusi byt konecna podoba. Mozno samotne linkovanie sa v zasade nemusi po verejnej diskusii markantne zmenit, no minimalne cestovne poriadky mozu byt, na zaklade podnetov od ludi, nejako prisposobene, zmenene, upravene. Mne sa napr. zda interval na linke c. 5 dost riedky a mozno z Hajika by sa mohlo tiez nieco pridat. Inak vedenie liniek si myslim, ze konecne odraza potrebu cestujucich. Ja hodnotim velmi pozitivne uz len tu ochotu diskutovat o nejakom navrhu a verim, ze po ukonceni verejnej diskusie sa "rozumne" pripomienky budu dat zapracovat do tej ich novej koncepcie linkovania.
A ta "hlava a pata"? Tak potom podla Teba ani tie ich zakladne tezy nemaju hlavu a patu?
Trolejbus #238 má celovozidlovú reklamu internetovej stávkovej kancelárie DOXXbet.sk.
Dnes začala rekonštrukcia zastávky Spanyolova, nemocnica v smere do centra. Zastávka by mala byť vybudovaná tiež s bezbariérovým (kasselským) obrubníkom.
Trolejbus #230 na linke č. 3 dnes ráno ledva došiel na zastávku Spanyolova, nemocnica v smere do centra po mechanickej poruche (niekde v prevodovom mechanizme).
Tusil som, ze riesenie GVTD bude vysledok tlaku lobbistickych skupin Za krajsiu dopravu. Aj kvoli "aktivistom" 68 ludi z Hajika cestujucich denne priamo na Vlcince bude ostatnych cca 10 000 obyvatelov ukratenych o 20% spojov. Dnes chodi z Hajika do centra v pracovny den 119 spojov, v novej GVTD to bude len 96!
Predlozeny navrh by si vyzadoval, aby mal trochu "hlavu a patu", namiesto 3 mil. rocne cca 4,7 miliona vozokilometrov. GVTD vsak zavadza vela a velmi dlhych liniek, coho vysledkom budu velke intervaly a pre niektore casti mesta obmedzenie spojov.
Zaujímavé... doma si to preštudujem podrobnejšie, dám oznamy na náš web a aj mapku.
Zatiaľ sa komentára zdržím, vyslovene pozitívne sa vyjadrím len k "otočeniu" L16 na mestskom okruhu. Konečne Hájičania nebudú musieť behať hore-dolu po uliciach.
TO by mohlo riadne pomýliť cestujúcich keby nastúpili do L.13 napr. na zastávke Matice Slovenskej a zistili by postupom času že sa vezú na štúrovo námestie a až potom na Hliny a Solinky. Aj tak by to bolo nebolo ono, lebo napr na Solinkách v linkách 1,11 sa nevyskytuje 3-ka. L.7 by sa mala potom prečíslovať na 36 alebo 63?
No napr. po zavedení NKTD sa viackrát stalo, že ľudia ktorí chceli ísť na solinky v centre nastúpili do L.4 a stalo sa im že skončili na Vlčincoch.
Prečíslovanie liniek by spôsobilo len chaoz. Ľudia sú už zvyknutí. Zas by boli domýlený a nervózny
Nebol by to zly napad s tymi cislami 1 a 11, lenze linka c.4 chodi tiez uz 15 rokov na Vlcince a dlho chodila takisto cez Hliny na Solinky...myslim, ze by to bola skoda. Ludia uz maju proste linky v oku...ved u nas staci len malicka znema trasy a uz je hokej...
Sorry, ale nebol by som rád, keby sa GVTD zneužila na nejaké "šotohrátky" a (podľa mňa) nezmyselné prečíslovávanie liniek.
Myslím, že pätnásťročná história L5 je dostatočným argumentom pre to, aby táto linka, ak sa obnoví, mala "svoje" číslo a nie nejaký trasový kód.
suhlasim, nebol problem overit si svoje predvolebne dri$ty a uvazit, ci sa jedna o rozumne kroky.. nech robia, ako slubili... cestujuca verjenost sa im uz nejako odvdaci..
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Vladimír
Zatiaľ sa komentára zdržím, vyslovene pozitívne sa vyjadrím len k "otočeniu" L16 na mestskom okruhu. Konečne Hájičania nebudú musieť behať hore-dolu po uliciach.