Myslím, že sa nikto z kolektívu dnešnej stretávky neurazí ak v mene všetkých poblahoželám žilinským trolejbusom všetko najlepšie ku dnešným 12. narodeninám.
Pre účastníkov zajtrajšieho stretnutia: Pokiaľ by niekto potreboval niečo z ČR, čo sa dá kúpiť na trase ČB-JH-JI-DM-OC-Hranice na Moravě-št. hr., môže svoje potreby vyjadriť do zajtra cca. 12:00 priamo na tomto fóre.
Na toto tu bol daný odkaz aj z novín v príspevoku #9719., kde sa spomínalo, že "po kolaudácii ho však cestujúci nebudú môcť využívať, lebo betón totiž tvrdne 28 dní." To treba hneď vodičov vymieňať?
Tá výhybka je nejaká divná, lebo aj popoludní som videl (zhodou okolností tiež L1 #234) ako na nej vyleteli zberače (voz vôbec rýchlo nešiel) tak nešťastne, že keby mali sťahováky o niečo silnejší ťah, tak majú vrchári čo robiť. Avšak tento voz potom pokračoval pekne ďalej.
A tu sa chcem spýtať Juraja, vodiči nenafasovali reflexné vesty? Lebo tento vyššie zmieňovaný ju nemal a keďže už bola tma, bolo ho dosť zle vidieť. A keďže som ju ešte nikomu v kabíne nevidel, tak preto sa pýtam.
Dnes som si všimol 2 detaily na novobudovanej zastávke Obchodná :
1.) výjazd zo zastávky je dlhší ako vjazd . To sa zmenili normy ? Pokiaľ viem, vjazd do zastávkového zálivu (niky) by mal byť dlhší (18m) a výjazd kratší (12m).
2.) dĺžka zálivu je výrazne menšia ako na pôvodnej zastávke.
Jedna zo zakladnych stavbarskych pouciek je, ze beton tvrdne 28 dni. Kedy sa tie obrubniky davali na tej zastavke do betonu? Asi bol rozumny a este sa nechcel do neho pneumatikou riadne opriet.
dnes som nahodou videl NP vozidlo na L21 na zastavke Hurbanova.
velmi ma ale zarazilo, ked vodic zastal od KASSELSKEHO obrubnika 40 az 50 cm a ludia isli najprv z chodnika na beton a az potom do vozidla...
ale hlavne ze mame novy obrubnik a vsade sa o tom pise.
mozno by to chcelo aj noveho vodica, kt. bude jazdit s NP vozidlom a ten obrubnik aj vyuzije...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Mza