To je "objektivita"! Ukazal mu vraj prst... a pritom mu v skutocnosti ukazal FAKERA! Neviem posudit, ci ide o obchodno-prepravny vztah CESTUJUCEHO a VODICA alebo o "medziludsky" vztah drzeho sopliaka a chlapa, ktory si to nenechal pacit. Treba to dat preverit, ako to vlastrne bolo.
To že vodiči za volantom fajčia, prežijem, veľa ľudí si potrebuje zaapáliť, aj to že ľudia telefonuju, pochopím, potrebuju si surne zavolať, to že vyvážaju osoby vpredu, beriem, pomôžu svojim známym urýchliť cestu. Ale to čo sa stalo dnes 7.11.2006 za toto by mal vodič minimálne dostať masnu pokutu, dnes vo vozidle 219 linka 1 na zastávke vysokoškolakov v čase 13,12 hod si študent šiel kupiť u vodiča lístok, vodič mu listok nepredal, bud nemal alebo sa mu nechcelo mu ten lístok predať, študent vystupil z vozidla, zabuchol dverami. Vodič pokračoval dalej. Student mu ukázal stredný prst. Sofer prudko zabrzdil, vystupil z vozidla prišiel za študentom kopol ho a sotil do trávy, a študentovi začal nadávať. Ludia v trolejbuse sa len dívali, ako šofér vystupil z vozidla a fyzicky napadol studenta. Staré babky mu aj povedali svoje. Takýto šoféri by mali dostať výpoved bez váhania, a budem rád ak šofér si už do vozidla MHD už nikdy nesadne. Viem, že správanie vodičov sa maju riešiť sukromnymi e-mailamy, ale potom by to nemalo učinok. A takéto hrubé správanie by malo byť potrestane.
V pondelok slávnostne otvorili najväčší parkovací dom na Slovensku. So stavbou súvisela aj prestavba križovatky a rekonštrukcia trolejbusového vedenia, vonkajšieho osvetlenia a zastávky.
Celosieťová napäťová výluka bola už 1.-3. 9. 2006. Dopravu v meste zabezpečovali autobusy. Počas nej boli vykonané demontážne práce na trakčnom vedení v úseku od zastávky Hurbanova po hotel Dubná Skala, vrátane niekoľkých stožiarov. Práce vykonávala spoločnosť ELZA a DPMŽ. Výluka sa využila aj na údržbu a opravy aj na iných úsekoch a zariadeniach trolejbusového vedenia.
Prestavba zastávky Hurbanova, ktorá súvisela s touto investíciou, je prvou v meste a druhou na Slovensku, kde sa použil bezbariérový obrubník tzv kasselského typu.
Dnes ráno pri zastávke M.Slovenská vodič trolejbusu #225 (nasadený na L4) strhol trolejové vedenie. Nebol som tam, keď sa to stalo, ale príčinou zrejme bola zle prehodená výhybka(voz išiel doľava, zatiaľ čo palice pokračovali k obratisku L13). Okolo 7h to uz opravovali vrchari. Tro***usy na L4,14,13 nepremávali. Ako záloha na L4 premával bus 97, na L13 som videl 109-tku.
Tiež by ma zaujímalo čo sa dialo. Viem len, že na L13 bolo vynechaných dosť spojov a neskôr, keď už nejaký išiel, sa smerom na Vlčince ani nedalo nastupovať, taký bol plný. Na linkách 4 a 14 tiež nepremávali trolejbusy?
Coze sa deje na Vlcincoch s trolejbusmi? V okoli konecnej Fatranska odstavenych asi 5 vozidiel, odtahova Tatra taha uz minimalne druhy trolejbus smerom na Solinky, narychlo postahovane nahradne autobusy su este oznacene inymi cislami liniek (vpredu 13, vzadu 25, naboku nic) ?
Presne si to vystihol. Navyše v tomto roku bolo v GO až 9 kĺbových trolejbusov, čo je pomerne vysoké číslo v jednom roku, nielen z prevádzkovej stránky, ale aj vo finančnom objeme. Preto na trolejbusových linkách vypomáhali aj kĺbové autobusy.
Po dobudovaní trolejbusového vedenia na sídlisko Hájik v roku 2002 prestali v Žiline premávať kĺbové autobusy na linkách MHD. Vozidlá Karosa B741 zostali už len ako záložné v prípade výluky na trolejbusovom vedení alebo pri poruchách. Po rokoch sa mohli v tomto roku cestujúci odviezť aj kĺbovým autobusom na trolejbusovej linke.
Pokud má Žilina 15 krátkých trolejbusů a vypravuje je pouze na linku 6 se sporadickým intervalem 20 minut, musí mít spoustu krátkých vozů na zálohách a naopak kloubové vozy mají co dělat, aby linky obsloužily. Ne?
Na L1 nie su napevno zaradovane vozy. Na byvalom skolskom spoji ju robi namiesto autobusu trolik a vacsina ostatnych spojov L1 su byvale "sluzobne" trolejbusove spoje roznych liniek, ktore z trolejbusoveho depa bud vychadzaju alebo za do neho po "normalnych" linkach vracaju.
Juraj