Reply on: PeterC #6811:
1.) Rameno Hájik-centrum 3 linky (int.10,10,20 v špičke), za hodinu 15 spojov, čo je 4-minútový interval. To je málo ?? Akurát nebude priame spojenie, ale však ide o prestupný systém. Síce na žilinskom princípe, ale bude.
2.) Bol som na Hájiku niekoľkokrát. V súčasnosti má cca 11000 obyvateľov. Aj napriek "lisovaniu" výstavby bude maximálny počet obyvateľov cca 16000. Solinky majú dnes 16000 obyvateľov. Majú 1,5x väčšiu rozlohu ako Hájik. Pripravuje sa ďaľšie zahusťovanie výstavby, a to obytné domy na Borovej a Osikovej. Takže tak.
skarpo
Na mapke vylepenej v trolejbusoch ma zaujali 2 veci:
- konečná L 6 je Carrefour, pritom je to absurdné, pretože je to OC Dubeň a navyše Carrefour na Slovensku končí
- L 14 nezachádza na zastávku sv.Cyrila a Metoda, čo je pre mňa nepochopiteľné. Z tejto zastávky už odchádza len L 4 a autobusová L 2
Rameno Vlčince-nemocnica posiluje L 2, čo je dobre, ale na ramene Vlčince-Košická ak má byť dostatočne obslúžené, nebude stačiť 20-minútový interval v sedle na L 4.
Bohužiaľ hlavné negatívum je žilinská tarifa. Toto linkové vedenie je nastavené na prestupy, čiže na používanie nových 19-korunových prestupných lístkov. Takže zarobiť na substráte. Efekt bude opačný.
Nové linkové vedenie v spojení s časovou prestupnou tarifou by už bolo o niečom inom.