Uvažoval som vážne o využití mesačného lístka. Ale po zverejnení novej tarify nemôžem skonštatovať nič iné len to, čo uviedol S499.1023 : ceny sú nastavené tak, aby v krátkom čase mohli mesačníky aj zvláštne prestupné CL za 19 Sk zrušiť s odôvodnením nezáujmu cestujúcich o túto ponuku.
, kde ma nikto nenútil vypisovať meno, rodné číslo, číslo o.p., stačí označiť pri prvom nástupe a potom veselo jazdiť. 12 minútový interval u električkových liniek počas sedla, takže netreba ani pozerať na CP, stačí sa postaviť na zastávku a do 6 minút niečo pôjde. Zaujímalo by ma, kto v Olomouci platí prevážanie vzduchu ? . Proste MHD ako v inom svete, keď porovnávam so Žilinou.


Papyr
Istvan Orkeny
CO VSETKO TREBA VEDIET
Plati pre cestu v dvoch tarifnych zonach, najviac do jednej hodiny, najviac so styrmi prestupmi, po trase veducej z nastupnej do cielovej zastavky najkratsim smerom. Prestup je povoleny len na konecnych zastavkach, krizovatkach alebo vetveniach trati, ale len do takeho spoja, ktoreho draha sa za touto zastavkou odlisuje od drahy povodne mysleneho spoja. V priebehu jednej cesty je mozne vyuzit len jeden most cez Dunaj a kazdu linku je mozne pouzit iba raz.
Okruzne cestovanie a prerusenie jazdy je zakazane!
Z madarskeho originalu Mi mindent kell tudni, zo zbierky Istvana Orkenya Egyperces novellak (Jednominutove poviedky) Budapest 1968, prelozil © Papyr 2005)