Reply on: PeterC #6050:
Koniec koncov, velmi zretelne si pamatam, ako na Hajik jazdila len jedna jedina linka, autobusova L6 Hajik-VUVT Rosinska, a bol s tym nejaky problem? NEBOL! Problemy zacali az potom, ked sa zacali cestujuci pokutovat za prestup zrusenim pausalnych mesacnikov a zavedenim kreditneho cestovneho. To suvisi s tym, ze Zilina jednoducho nemoze prebrat system casovych listkov, dobre osvedcenych v inych mestach, ako Bratislava, Praha, Presov, Ostrava, Brno, Zlin, Olomouc a mnoho dalsich, ale musi furt hladat nejake svoje vlastne tarify, svoje "tretie cesty". Potom to tak dopada. Vsetci chcu priamu linku aby neplatili viac, a priama linka sice ide skoro vsade, ale raz za hodinu. Aj ta sedmicka vznikla az po 1999.

PeterC
Cena cestovného - neviem, či je vôbec dosiahnuteľný limit tolerancie 30 percent (nieto 10 alebo 20) , lebo cestujúceho nezujíma, aký je tok financií. Jemu vadí, že za cestovanie vôbec platí, a nie ešte, že či je to na danú situáciu dosť málo. Tu bude nespokojnosť stále nad 50 percent.
Nutnosť prestupovania - tu je situácia podobná ako s cenou. Nepoznám človeka, ktorému by vyhovovalo, že musí prestupovať. Možno takí sú, ale veľa ich nebude.
Dlhá jazda - (podľa svojej rodiny súdiac) - tá až tak nevadí, keď netreba prestupovať. Prestupmi sa jazda nielen predlžuje, ale aj komplikuje.
Grafikon - pokiaľ sa dodržuje, tak si cestujúci naň vedia zvyknúť.
Kultúra cestovania - tá súvisí s mnohými vecami. Čo súvisí s grafikonom - čím častejšie, tým lepšie, čím pravidelnejšie, tým lepšie. Kultúru cestovania vie pozdvihnúť spoj, v ktorom sa nemusí stáť aj medzi radmi sedadiel za operadlami, a vie ju pochovať jeden opitý cestujúci, alebo partia výrastkov, čo sa nevie spratať do kože.