Juraj, došiel už avizovaný nový bus? ktoré busy sa idú vyradiť?
Plánuje sa aj reorganizácia autobusových liniek tak, ako to vidíme teraz pri trolejbusových linkách?
Ď.
Plánuje sa aj reorganizácia autobusových liniek tak, ako to vidíme teraz pri trolejbusových linkách?
Ď.
Valec
1.) Linky sú navrhnuté dobre, sám by som sa na také riešenie neprišiel.
2.) Intervaly sú pravidelné, ľahko zapamätovateľné, to bude veľký prínos najmä v porovnaní so súčasným stavom.
ale
3.) V návrhu sa neuvádza ako budú riešené okruhy v centre (ktorým smerom ktorá linka pôjde). Najlepšie pre cestujúceho by bolo (teda aspoň podľa seba súdim), keby sa všetky linky točili v jednom smere. Avšak tým by sa zaťažil celý mestský okruh a nebolo by treba druhej trolejovej stopy. Takže tadiaľto cesta nevedie. Naopak, ak ich rozdelím, tak schopným miestom na prestup budú zastávku Štúrovo nám. (z dôvodu výstavby Auparku mi to nepripadá zrovna najlepšie) a Štefánikovo nám. Hurbanova (protismerné zastávky sú ďaleko) aj Železničná stanica (nutnosť prekonať podchod) mi vhodné neprídu.
4.) S ohľadom intevalov. Kým na Hájiku bude počet spojov rapídne posilnený, Veľký diel a Bôrik zostane približne v súčasnom stave, tak na Solinkách, Hlinách a Vlčincoch (v smere na Košickú) bude dosť radikálne obmedzený. Na Hlinách len 20 min. v sedle (3 spoje oproti súčasným ôsmym).
5.) Na ktoré linky by si plánoval nasadiť krátke vozy?
6.) Presmerovaním linky 29 cez Kvačalovu sa dostaneš k tomu, čo si v minulosti kritizoval v súvislosti s vykrývaním špičiek autobusmi, a to, že ti bude jazdiť autobus pod trolejami. Taktiež prídeš o možnosť priviesť trolejbus k cintorínu. Navyše som niekde videl reklamu na predaj bytov v obytom súbore na Kvačalovej. Aj odtiaľ budú cestovať ľudia do centra.
Re #5842 Vladimír: Takže teraz nitriansky vodiči nezostavajú so svojim vozom aj počas opravy v dieľnach, ale "podvádzajú" ho s našou Karosou? ?