osobne sa musím priznať že som nesmierne nahnevaný, pretože osobne sa zúčastňujem tohoto projektu, poznám osobne všetkých ľudí a po útokoch zmieňovanej firmy z predchádzajúcich rokov [mal som možnosť vidieť list od nich u jedného nášho zákazníka] som veru toto nečakal... ufff, idem sa asi schladiť do potoka! ?
Vladimír
Predtlač na lístku si teoreticky môžeš vypísať sám, ale moje dlhoročné skúsenosti hovoria, že Ti to dovolí asi tak jedna z desiatich predavačiek DP. V úplnej väčšine prípadov dotyčné pracovníčky trvajú na tom, že to vypíšu ony a potom vidíš ako si opakovane na prstoch vyrátajú tu 30. hodinu
A ešte niečo - v každom prípade Ti VŽDY vysvetlia celý princíp platnosti lístka, do kedy platí, prečo tak platí a kedy neplatí. Obyčajne nepomáha ani poznámka o tom, že to celé ovládam a raz ma dokonca pracovníčka DPMŽ požiadala, aby som ju neprerušoval, lebo ona mi to musí vysvetliť. Ale zvykol som si a beriem to ako taký špeciálny kolorit mesta, klasickú atmosféru pri kupovaní žilinského 24-hodinového lístka.
P.S. A ešte niečo - jeden z piatich revízorov Ti najprv vždy Tvoj 24-hodinový lístok prehlási za neplatný, ďalší dvaja ho uznajú síce hneď, ale asi po jednominútovom intenzívnom študovaní. Ale aj v tomto prípade som si zvykol a teším sa na každú kontrolu