Reply on: tux #4731:
Kedykolvek, najlepsie vsak cez pracovny den medzi 7-15.h, aby sa to osetrilo aj u straznej sluzby.
Nemate nahodou presne cisla, na kolko vyjde napriklad standardny 12m voz, ciste trolejbusova verzia?
). Len som sa vzdy chcel presvedcit, ci vy naozaj niektore nevyhody tohto systemu nevidite. A zda sa, ze Vam ako nevyhody nepripadaju, takze bavit v teoretickej rovine sa mozeme dalej, neocakavam predsa, ze by ste zmenili svoju tarifu, naopak cakam, ze si ju proti mojim rypavym otazkam obhajite. Obcas sa Vam to dari a ja s Vami suhlasim. Obcas menej. Ja to vsak povazujem za velmi cennu debatu, pretoze sa casto dozviem aj informacie, o ktorych som nevedel, alebo s nimi nepocital, a musim nieco prehodnotit. Ja nemam osobny zaujem na zmene stavu ZA MHD. Su tu ini, ktori kritizuju podobnymi argumentami ako ja a su zo Ziliny. Mna nanajvys tak zaujimaju argumenty protistrany a zatial sa mi mnohe nezdaju. Tot vsjo.
, dalsie tri cisla (194) by mali znacit cislo spoja.., lenze trolejbusy maju cisla nad 200, takze neviem.., dalsie dve cisla (04) znamenaju teda cislo linky a posledne dve (06) znamenaju, ze som siel zo 7-mej zastavky:-), teda je to cislo zastavky v poradi
pete
1) 4 male ciselka obratene vertikalne v dvoch riadkoch - cislo linky (0004)
to asi nebude cislo linky, kedze je to pri normalnej prestupnej tarife irelevantne - je to poradie zastavky na trase, alebo id zastavky, neviem to teraz vycitat z listka.
2) 4 normalne cisla vyjadrujuce datum (2507)
3) 2 male ciselka obratene vertilakne - rok (05)
4) presny cas - 5 miest (17:18)
5) EVC vozdila (XXX) - 3 miesta
Takze SRG2000 tam samozrejme vie pustit rozne aj meniace sa udaje, len to treba z tych poliakov dostat. Aj v Presove pri kazdom probleme tvrdia ze to 2000cka nedokaze a potom sa to vyriesi ked zistia ze tu peniazmi nemrhame.