Reply on: 4444 #4650:
Prečo má voz 11 dve z troch tabúľ klasické - plastové tu na fóre ešte vysvetlené nebolo. Ale osobne súdim, že to budú nejaké technické problémy, a teda dočasný jav. Inak si totiž neviem vysvetliť fakt, že voz 12, odaný súčasne s 11-tkou má všetky tabule elektronické.Neviem, čo pletieš akustické hlásenie zastávok. To už funguje dobrých pár liet. Hádam si nemyslíš, že DP má stále s jeho zabezpečovaním nejaké náklady. Tie boli jednorazové, zakúpenie hlásičov. Nič viac.
Re #4651 Pišta: Pri normálnom fungovaní by mali NP autobusy robiť hlavne linky vedúce cez centrum, žel. stanicu, nemocnicu a podobne? A na ktoré linky by teda mali byť nasadené? 24? 28?
Re #4673: Miro: Nič. Čo by malo byť? Fórum pravidelne čítam, len som až doposiaľ necítil potrebu sa vyjadriť. A k niektorým príspevkom v uplynulých dňoch sa ani naďalej vyjadrovať nechcem. Čakám na živé stretnutie dopravných fandov. Len dúfam, že sa tam niektorí nebudú chcieť biť.
Juraj
Skuska bola na zistenie skutocnej velkosti paketov dat prenasanych medzi vozidlom a dispecingom a nasledne dispecingom a tabulami vybavenymi taktiez digitalnymi radiostanicami tak, aby velkost tychto datovych balikov pri ich cyklickom dotazovani na vsetky vozidla nezahlcovala ostatne radiove kanale.
Skuskou bolo zistene, ze kvoli ciastocnemu zahlcovaniu siete v case velkej fonickej prevadzky bolo nutne vyclenit samostatny kanal z doteraz pouzivanych kombinovane len na tento datovy prenos a datove balicky zmensit tak, ze sa nebude vysielat skutocna poloha vozidiel, ale iba ich rozdiel voci planovanemu grafikonu a samotne porovnanie sa uskutocnuje uz bez zatazovania datovej siete priamo v pocitaci na dispecingu. Nasledne sa v kratkej dobe tieto udaje pretransformuju z dlzkovej do casovej mierky a budu vysielane do tabul, ktore su planovane pri zel. stanici, Hurbanovej, Stef.nam, Sturovom nam a snad aj Policii. Dalej je mozne spristupnenie udajov v realnom case na internet alebo wap.