No ale na toto si reagovať nemusel, lebo: 1) už je to pasé (aspoň do roku 2006) a 2) netýka sa to dopravy. Inak podľa navrhovaného stavu by som na sociálnom štipku trhol aj tak len 0 (slovom nula) Sk. ?
Nejde vobec o reformu, ale o obycajne zdrazovanie. Reforma by zacala studijnym obsahom, zapajanim do vedy a projektami prvych zamestnani absolventov, ale tu nejde o studentov, ale o prachy. Studujnu reformu urobili pred rokmi vo Finsku a dnes je to najlepsie skolstvo na svete a ZADARMO!
Bola sanca dostat jeden martinsky Ikarus do dvora, ale robit si srotovisko s este inde bezne v sluzbe aktivnymi vozmi je este zavcasu. Pri dnesnom stave MHD na Slovensku bude mozne madara kupit aj za 5 rokov.
"Prehadzovanie" citybusu /som zvedavy, ci mi obycajne uvodzovky zas zobrazi s troma opacnymi lomitkami/ nie je skusanim, co ta kara vydrzi, ale nutnym zlom pre dodrzanie turnusu cez vikend, kedy niektore vozy na preskacku robia aj spoje na inych linkach, napr 27, kde by sme za normalnych podmienok tento voz trvale nepustili.
Tusil som, ze v tom bude nejaka habaduura a preto som prve informacie poslal radsej SMS cez Vladimira, ale toto je tuha kava!
Ak nechceme, pardon, nechcete pustit medzi seba poriadnych prispievatelov, len tak dalej!
Aby som aspon trochu vysvetlil moje pociatocne rozhorcenie nad \"prihlasovacim postupom\", tak aspon niekolko zasadnych pripomienok:
1/ Snazime sa navzajom a ostatnych nahodnych navstevnikov informovat o nasej laske - mestskej hromadnej doprave. Ale na co je komu informacia, ci som muz, hermafrodit, zena, bezpohlavny alebo 4%ny??? S mestskou hromadnou dopravou to nema predsa NIC spolocneho!!!
2/ Emailova adresa je urcite potrebna, ak si chceme posielat v attachmentoch fotky, subory ci news, ale prco cez tuto adresu aktivovat aj ten nestastny kood! Kvoli tomu som si musel inokedy inde zapnut druhy pocitac, kam mi chodia emaily, aby som si ho opisal. A az na druhy krat ho ledva natukaj do svojej kmenovej masiny.
3/ Ten kod by som sam nevymyslel \"lepsie\"! Ten kluc s 32 /!!!/ poziciami, pricom pismena maju bez diakritiky 25 moznosti a cislice 10. Je tam 12 pismen a 22 cislic. Z teorie kombinatorikiky vychadza kluc, ktory superpocitacom za mesiac neodhali ani SIS, CIA, Mossad, KGB a ostatne tajne sluzby dokopy a teda v skutocnosti nemoze sluzit na zabranenie prihlasenia obycajneho tipka, ktory by nam tu chcel kazit diskusiu, ale k comu???
4/ V podmienkach sa prevadzkovatel vyvinuje akejkolvek i teoretickej zodpovednosti, ale nikde nepise, ake udaje /vraj poskytnute uzivatelom!/ na svojom servere pre organy cinne v trestnom konani eviduje, ci je to IP adresa, cas pripojenia a odpojenia, pocet stiahnutych stranok atd.
5/ Nie je nikde button na odkliknutie suhlasu, ci uzivatel suhlasi, aby mu bez jeho vedomia zaprataval masinu cookies, v akej strukture, v akom objeme dat, s akym suborom informacii, na aky disk a do akeho foldera, ci su to subory, ktore sa po odlogovani stranky alebo po vypnuti pocitaca zmazu, ci tieto nechcene \"smeti\" budu uzivatelovi pocitac zapratavat a nakoniec spomalovat pocitac trvale atd atd atd....... Alebo prehlasenie, ze zo strany prevadzkovatela ziadne take snahy nie su.
No proste, je to sila.
Odhlasovat sa uz nema asi zmysel, som tu ako ostatni chalani doslova z lasky k nasej fantastickej milovanej a zaroven hanobenej doprave, ale vsetko je to uz iste zasichrovane a pomohlo by mi uz asi len sustavne blokovanie v Opere a denna kontrola Ad-Avare. Mozno ani to...
Pritom netrpim stihomanom, moja adresa je verejne znama a pristupna od Aljasky az po juzny pol. Ale preco toto?
Bolo. Bolo to v článku o trolejbusoch v Kábule na stránkach SpVD (www.spvd.cz) ale v Kábule už trolejbusy nejazdia, bola to pre ľstivých Afgáncov príliš sofistikovaná technika:-P.
- je hovadina, aby pri 211 bola uvedená dom.linka(aj ex), ked je to uz neaktualne- 211 nema domovsku linku
- pri 215 chyba informacia o GO
- pri 217 chyba info o prevedenej GO, netreba datum, len ze bola
- pri 218 info o GO
- 220 - je zalozne vozidlo, bez dom.linky
- preco pri 223 uvadzas ex linku 5,15- zbytocne
- 224-mometalne na GO
---- tolko 14tr ----
- 201 sa uz vratila z GO a ma reklamu \"kam do mesta\"
- 202 - prekonana GO
- 205 - prekonana GO
- 207 - hodilo by sa dopisat, ze je dlhodobo \"PN\" - odpalena vyzbroj
- 208 - chyba info o GO
- 209 - chyba info o GO
- 210 - chyba info o GO
- 227 - detto
- 228 - info o GO
... a to je asi vsetko
a este jedna malickost, pls dopis medzi teba, TebeCe(ho) aj Tux a jsi, nakolko sme ti poskytli dalsie info
tux.: Hneď v ten deň ako som to napísal, som v katalógu poopravoval vypravenie trolejbusov na linky + reklamy. Niečo mi ušlo? Čo ešte nie je zaktualizované?
No neviem, či sa tým niečo ušetrí vzhľadom na to, že po Okružnej by mohol ísť konštantnou rýchlosťou ale cez Kuzmányho má cestou 4 križovatky na ktorých odbáča a musí spomaliť. Navyše L99 si platí TESCO, takže DP to môže byť jedno.
Ušetrí sa tým niekoľko metrov jazdy, neviem, či je to aj rýchlejšie. Podľa mňa je to ale zneužívanie toho, že MHD môže jazdiť po Kuzmányho, kde je inak zákaz vjazdu pre motorové vozidlá, a to z dôvodu bezpečnosti chodcov prechádzajúcich z centra na nové trhovisko. Preto by tade mali jazdiť len trolejbusy. L99 tade jazdiť nemusí.
To chápem, málo využívaná otočka, neoplatilo sa dať tam výhybku. Ja som len chcel upozorniť na to, že vtedy sa prehadzovali palice počas jazdy, pretože obe stopy sú príliš vzdialené, tak musel trolejbus prejsť niekoľko metrov zotrvačnosťou.
Mimochodom, niekde som čítal o trolejbusovej doprave v Afganistane, či niekde tam na východe (presne si nespomeniem), kde majú výhybky a križovatky v takom žalostnom stave, že sa nedajú prejsť bez vypadnutia palíc. Tam za drobný bakšiš miestni chlapci pred križovatkou sťahujú palice a za ňou zase nasadzujú.
Zrušená bude len horná časť (kde je to parkovisko), ten park dolu by mal zostať, či nie? Inak mohli by ju preložiť (na náklady investora) dole ako sa točí L180, nie? Však z času na čas by sa využívala.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Jakub