Vcerajsia vcelku zaujimava prevadzkova situacia:
Bolo cca 11:40, trolejbus linky 15 ev.c 212 stupal v smere od Fatranskej na Velky Diel. Nakolko v tejto casti prave ukladali cerstvy asfalt, bol nuteny ist v opacnom prude (premavku riadili robotnici - pustali auta striedavo z oboch smerov). Problem nastal v urovni zastavky Zilinska univerzita, kde trolejove vedenia zachadza do zastavkoveho pruhu. Vodic trolejbusu pomalou jazdou prechadzal tymto usekom ale bolo jasne, ze palice taku vzdialenost nezvladnu a vyletia. Tak sa aj stalo. Nakolko ale vedenie bolo velmi daleko a naviac sa pod nim parilo z cersteho asfaltu, vodic trolejbusu sibalsky bez vahania prelozil palice na opacnu protismernu stopu, pohol sa a nasledne po navrate do svojho prudu ich opaet prehodil na svoju. Zaujimave bolo, ze v protismere stal trolejbus linky 5 a cakal, kym mu 212-tka uvolni trolejovu drahu
Nielen ja, vsetci cestujuci, ale aj revizorky - vsecti sme na to cumeli ako teliatka na malovane vratka ? ?
Bolo cca 11:40, trolejbus linky 15 ev.c 212 stupal v smere od Fatranskej na Velky Diel. Nakolko v tejto casti prave ukladali cerstvy asfalt, bol nuteny ist v opacnom prude (premavku riadili robotnici - pustali auta striedavo z oboch smerov). Problem nastal v urovni zastavky Zilinska univerzita, kde trolejove vedenia zachadza do zastavkoveho pruhu. Vodic trolejbusu pomalou jazdou prechadzal tymto usekom ale bolo jasne, ze palice taku vzdialenost nezvladnu a vyletia. Tak sa aj stalo. Nakolko ale vedenie bolo velmi daleko a naviac sa pod nim parilo z cersteho asfaltu, vodic trolejbusu sibalsky bez vahania prelozil palice na opacnu protismernu stopu, pohol sa a nasledne po navrate do svojho prudu ich opaet prehodil na svoju. Zaujimave bolo, ze v protismere stal trolejbus linky 5 a cakal, kym mu 212-tka uvolni trolejovu drahu

Jozef
Regionálny integrovaný dopravný systém (RIDS) v Žiline bol oficiálne spustený 7. novembra 2003 podpísaním Zmluvy o vytvorení, prevádzke a rozvoji regionálneho dopravného systému, ktorú podpísali okrem iných aj zástupca SAD. Dnes možno koštatovať, že z istých príčin potichu z tohto projektu odišla SAD Žilina, čiže o nejakej koordinácii železničnej a autobusovej dopravy sa už nedá hovoriť. Súčasťou dopravného systému zostal DPMŽ a Železničná spoločnosť Slovensko. Táto spoločnosť však pozastavila dopravu na tejto trati pred dvoma rokmi, nemala záujem o dopravu a bola do projektu vtiahnutá. Železnica nebola ani iniciatorkou projektu. Aj dnes je hlavná ťarcha na DPMŽ, ktorý okrem iného železnici po celom úseku železničnej trate osadil predajné automaty na cestovné lístky, ktoré aj vlastnými zamestnancami udržiava.