Vcerajsia vcelku zaujimava prevadzkova situacia:
Bolo cca 11:40, trolejbus linky 15 ev.c 212 stupal v smere od Fatranskej na Velky Diel. Nakolko v tejto casti prave ukladali cerstvy asfalt, bol nuteny ist v opacnom prude (premavku riadili robotnici - pustali auta striedavo z oboch smerov). Problem nastal v urovni zastavky Zilinska univerzita, kde trolejove vedenia zachadza do zastavkoveho pruhu. Vodic trolejbusu pomalou jazdou prechadzal tymto usekom ale bolo jasne, ze palice taku vzdialenost nezvladnu a vyletia. Tak sa aj stalo. Nakolko ale vedenie bolo velmi daleko a naviac sa pod nim parilo z cersteho asfaltu, vodic trolejbusu sibalsky bez vahania prelozil palice na opacnu protismernu stopu, pohol sa a nasledne po navrate do svojho prudu ich opaet prehodil na svoju. Zaujimave bolo, ze v protismere stal trolejbus linky 5 a cakal, kym mu 212-tka uvolni trolejovu drahu
Nielen ja, vsetci cestujuci, ale aj revizorky - vsecti sme na to cumeli ako teliatka na malovane vratka ? ?
Bolo cca 11:40, trolejbus linky 15 ev.c 212 stupal v smere od Fatranskej na Velky Diel. Nakolko v tejto casti prave ukladali cerstvy asfalt, bol nuteny ist v opacnom prude (premavku riadili robotnici - pustali auta striedavo z oboch smerov). Problem nastal v urovni zastavky Zilinska univerzita, kde trolejove vedenia zachadza do zastavkoveho pruhu. Vodic trolejbusu pomalou jazdou prechadzal tymto usekom ale bolo jasne, ze palice taku vzdialenost nezvladnu a vyletia. Tak sa aj stalo. Nakolko ale vedenie bolo velmi daleko a naviac sa pod nim parilo z cersteho asfaltu, vodic trolejbusu sibalsky bez vahania prelozil palice na opacnu protismernu stopu, pohol sa a nasledne po navrate do svojho prudu ich opaet prehodil na svoju. Zaujimave bolo, ze v protismere stal trolejbus linky 5 a cakal, kym mu 212-tka uvolni trolejovu drahu

Jozef
Ako som už napísal neviem teraz posúdiť v akom stave je otočka na L26. Skrátenie tejto linky po zastávku Kamenná, Prius je pre cestujúcich zanedbateľné, lebo obe zastávky sú vzdialené od seba asi 200 m.