Reply on: Jozef #3470:
Ja som bol v nedeľu v Zástraní s bežkami a cestou späť som stretol Citybus č.10 na L27 v Budatíne ako smeruje do Zástrania. V Zástraní sú ešte všade po okrajoch ciest vysoké mantinely snehu a sám s osobným autom som bol rád, že som tú križovatku, kde je konečná L27, mal za sebou. Cúvať tam ešte s autobusom, ďakujem pekne... Preto som sa čudoval, že tam smeruje Citybus, keď Juraj kdesi svojho času spomínal (nebolo to v Žilinskom večerníku, keď prišli prvé dva Citybusy?) že v Zástraní nie sú vhodné podmienky na otáčanie nízkopodlažných autobusov. Ale predpokladám, že sa odtiaľ vrátil, snáď tam nezostal? ?
Miloš
To však nie je prípad Slovenska a ani Žiliny. Vyhovárať sa na to,že na niektorých konečných sa nízkopodlažné vozy neotočia je jednoduchšie, ako tie konečné upraviť, že ? Podľa mojej vedomosti sú v najhoršom stave konečné Vranie, Zástranie. U ostatných nevidím technický problém upraviť ich. A bolo by to potrebné vzhľadom na ich stav. Vidím tu problém v prístupe k týmto mestským častiam. Ty sám permanentne v svojich príspevkoch opakuješ pojem -bývalé samostatné obce- hoci sú už najmenej 25 rokov [1980] súčasťou mesta. Keď ale mestu tak prekážajú, mohlo sa ich zbaviť a neviesť tam MHD.
Nemôžem akceptovať dôvod nekupovať nízkopodlažné vozidlá kvôli 2-3 konečným na okraji mesta. Skôr by som bral ako dôvod nedostatok financií.