Reply on: Miro #3129:
..ale zase na druhej strane, vodici, ked vidia, ze na danej zastavke nikto nestoji, a takisto nikto nestoji pri dverach tak ani nezastavia,..samozrejme nie vzdy, ale vecsinou.. . Inac strasne zaujimava zachadzka je na linke c.31, ta ktora ide zo zel. stanice 14:00 a 15:02,..tak ta zachadza k zakladnej skole na zavazi...., skutocne velmi zaujimava zachadzka, taka pekla slucka ☺ , doporucujem sa tym spojom odviezt .
) je tam uvedená s nulovou voľnou kapacitou. Že by ju plne vyťažilo tých pár nákladných vlakov
Miro
Tak ma napadá, je nejaký predpis, že trolejbus musí mať evidenčné číslo? Štátne EČV totiž nemá a tak je bez ev. čísla dopravného podniku vlastne neidentifikovateľný napr. v prípade nehody.
Podľa môjho názoru by všetko, čo môže vyjsť na cestu, malo mať štátne EČV a basta. Keby napr. v Nitre, kde nepoužívajú ev. čísla, len štátne EČV, zaviedli trolejbusy, museli by im dať svoje ev. čísla a vylepiť ich na karosériu?