Ivan:Ako správny Hejslovák by si sa v prvom rade mohol naučiť slovensky aby si nemusel bohemizmy používať.A v tej sprostej Bratislave máme tieto veci už dávno vyriešené.Máme síce možno plesnivé a špinavé dopravné prostriedky ale máme prestupný tarif a časové prestupné lístky.A nemáme kult primátora,čo chce do tankoch sadať a na Budapešť ísť.A nemáme komplexy z väčších miest ani z iných národov.
Vladimír
Ak ja platím niekomu za služby, mám právo o týchto službách diskutovať, vyjadrovať s nimi spokojnosť či nespokojnosť. Prípadne, ak s nimi nie som spokojný, môžem prejsť ku konkurencii. Ak sa mi nepáči v Tescu, nabudúce môžem nakúpiť v Carrefoure. Ak sa mi však nepáči v DPMŽ, alternatívou je v podstate len auto. Zatiaľčo však náklonnosť Tesco/Carrefour je moja osobná vec, používanie verejnej dopravy je (hádam ešte vždy) verejným záujmom. Preto ľudia navštevujúci toto fórum, ktorí majú zväčša záujem na tom, aby doprava fungovala čo najlepšie, majú dôvod hádam ešte na hlasnejšie vyjadrovanie názoru. Znižovanie jej atraktivity je totiž na škodu nám všetkým.
A tu je priestor na diskusiu. Diskusiu, kde každý môže prezentovať svoj názor. Vývoj žilinskej MHD bol v uplynulých dvoch desaťročiach veľmi búrlivý a Žilina na dopraváckej scéne výrazne zažiarila ako mesto s vynikajúcou (resp. prudko sa zlepšujúcou) dopravou. V ostatnom čase ale prechádza zmenami, ktoré sú vo vzťahu k cestujúcej verejnosti prinajmenšom diskutabilné, prípadne slušne povedané - nepopulárne. Prvotná nespokojnosť je však následne umocňovaná zistením, že žilinská MHD je v slovenskom priemere samosprávou dotovaná prinajlepšom veľmi slušne, pričom paradoxne niektoré horšie dotované prevádzky MHD dokázali prežiť bez podobných opatrení ako zaviedla Žilina. A o tom to celé, myslím, je.