Na niektorých zastávkach pred dvoma mesiacmi boli vymenené nové zastávkové prístrešky, ktoré pod ťarchou snehu nevydržali. Napríklad na Štefánikovom námestí oba prístrešky sú už poškodené, vrátane nového prístrešku nad novinovým stánkom. Plastový oblúk na novinovom stánku vytrhlo z nosných rámov a sneh aj s plastom klesol na konštrukciu. Oblúkovité prekrytie na zastávkových prístreškoch je z toho istého materiálu a v tomto prípade strecha síce ešte "vydržala", ale ťarcha snehu oblúky prevalila dovnútra prístrešku. Ak napadne ešte sneh, môže celá masa snehu aj so strechou padnúť na cestujúcich.
Vladimír
Ak ja platím niekomu za služby, mám právo o týchto službách diskutovať, vyjadrovať s nimi spokojnosť či nespokojnosť. Prípadne, ak s nimi nie som spokojný, môžem prejsť ku konkurencii. Ak sa mi nepáči v Tescu, nabudúce môžem nakúpiť v Carrefoure. Ak sa mi však nepáči v DPMŽ, alternatívou je v podstate len auto. Zatiaľčo však náklonnosť Tesco/Carrefour je moja osobná vec, používanie verejnej dopravy je (hádam ešte vždy) verejným záujmom. Preto ľudia navštevujúci toto fórum, ktorí majú zväčša záujem na tom, aby doprava fungovala čo najlepšie, majú dôvod hádam ešte na hlasnejšie vyjadrovanie názoru. Znižovanie jej atraktivity je totiž na škodu nám všetkým.
A tu je priestor na diskusiu. Diskusiu, kde každý môže prezentovať svoj názor. Vývoj žilinskej MHD bol v uplynulých dvoch desaťročiach veľmi búrlivý a Žilina na dopraváckej scéne výrazne zažiarila ako mesto s vynikajúcou (resp. prudko sa zlepšujúcou) dopravou. V ostatnom čase ale prechádza zmenami, ktoré sú vo vzťahu k cestujúcej verejnosti prinajmenšom diskutabilné, prípadne slušne povedané - nepopulárne. Prvotná nespokojnosť je však následne umocňovaná zistením, že žilinská MHD je v slovenskom priemere samosprávou dotovaná prinajlepšom veľmi slušne, pričom paradoxne niektoré horšie dotované prevádzky MHD dokázali prežiť bez podobných opatrení ako zaviedla Žilina. A o tom to celé, myslím, je.