Reply on: fred #2287:
Aj táto preprava by mohla byť reálna, ale nesmieme zabudnúť, že preprava zamestnancov je aj zo strany od Vrútok. Napr. aj Rajecká Anča nemusí mať konečnú v Žiline, ale môže súpravu potiahnúť až do Varína. Týka sa to aj iných vlakových spojov napr, robotnícky vlak z Čadce môže pokračovať do Martina a opačne. Tých možnostií je dostatok, len treba rozmýšľať. Bohužiaľ niekoho aj z toho bolí hlava. Ešte by som sa vrátil aj k tej vlečke. V minulosti bola napr. po vlečke zabezpečovaná preprava zamestnancov v Dubnici nad Váhom zo železničnej stanice do závodu ZŤS a do vojenského závodu v tzv. Údolí (ZVS). Robotnícky vlak od Tren. Teplej nekončil v žst. Dubnica nad Váhom, ale od tretieho nástupišťa mimoúrovňovo pokračoval ďalej až k uvedeným závodom.
Papyr
#2284: Ano, Otrokovice a Jirkov su specialny pripad, pretoze tam prislusny mestsky dopravca nesie aj ich nazov v nazve firmy. Otrokovice su len "priveskom" k Zlinu, resp. Otrokovice su zeleznicnou stanicou Zlina, ale v dvojmesti Chomutov-Jirkov je to uz inak, tam sa trat vetvi v oboch mestach (trosku viac v Chomutove), existuju cisto chomutovske i cisto jirkovske linky, takze tam je to skutocne "bratsky" vztah