Po návšteve ZA ma napadol dotaz, že čo bráni mestu a DPMŽ zlepšiť preklad odchodov liniek z Hájika? Odchádza L6 a 5 min po nej L16 a potom 15 minút nič. Občas pomedzi to ide L7, ktorá ale v centre stojí len na polícií. Nebolo by lepšie zrušiť radšej L7 a na jej úkor posilniť L6 a 16 na 12min v rannej špičke a 15 v poobednej, a na L4/14 skrátiť intervaly na 7-8 v špičke a 15min v sedle? Rovnako tak by bolo dobré, keby sa odstránili tie atypické intervaly ako 25, 35 a 45 minút na linkách skoro ráno a večer, či aj počas dňa a to isté platí aj o linkách 20 až 31. kde by bolo žiadúce aby sa na nich aplikovali intervaly 15, 20, 30, 60 a 120 minút a nie, že zo Zástrania idú v poobednej špičke autobusy raz v odstupe 10, 20 a inokedy 30 minút. Nech sa stanoví jednotný interval pre každú linku v ktorom bude premávať počas RŠ, sedla, PŠ a víkendu a toho nech sa držia pri tvorbe CP. Dávno aplikovaná vec v ČR a o západe ani nehovorím a funguje to skvele.
Viac info sa dozviete na mojom profile meno je to iste na insta . Je tam daco na tom ale caka sa na tych vyrobcov pretoze je to v zaruke a nasi mechanici sa v tom nemozu sprtat
Áno kazia sa riadne #154 už jazdí ale za to neuvidíte ešte pekne dlho napríklad #156 #157 tie sú dlhodobo a #151 ešte ani nemá ŠPZ pretože majú voľno nejaký ti čo sa o to starajú ? ?
Dnes ťahali po Predmestskej niektorý z hybridov do vozovne na Košickej, vieme niekto čo sa stalo? Vykazujú nejakú väčšiu kazivosť? Stále nemám pocit, že sú všetky pravidelne nasadzované. Takú #166 som videl po prvý raz v premávke až minulý týždeň v piatok, #151 ešte ani raz. #154 sa tiež neobjavuje.
No na isto je to linka č. 29 do Žilinskej Lehoty ale veľmi peknú trasu absolvuje linka 27 do Zástrania cez Zádubnie. Tieto dve linky na 100% odporúčam absolvovať.
Ostatné linky čo ja viem ... 26ka je celkom vzácna linka ešte, na tú som moc šťastie nemal posledné roky po zmene keď prestala premávať na Kamennej k ZVL ale ju skrátili po PRIUS. To ešte jazdila aj 28ka, ktorá skončila neviem prečo, ale to bola nudná linka.
31ka bola zaujímavejšia keď premávala až na Pstruhovú, čo bolo obratisko pri lávke, ktorou sa dalo prejsť až do obce Mojš. De facto MHD linka 31 robila obsluhu prímestskú pre obec Mojš. Prečo obsluha Pstruhovej skončila a obmedzilo sa to iba po kafilérku. Nechápem ani tomu, že prečo ku kafilérke ide 5 spojov, ale naspäť iba 3, že či je efektívne robiť 2 presuny nevedno kam na prázdno.
Za dávnych čias som mal rád linku 6, keďže to bola jediná linka MHD kde sa dalo zviezť kĺbovou naftovou Karosou a niektoré ešte mali pôvodný červeno-biely náter ako mali MHD na Slovensku ten unifik z čias z pred prevratu. Už keď sa zo 6ky stala trolejbusová linka a prestala premávať na Fatranskú, tak to už nebolo ono.
Ešte k tým mimoriadnostiam - keď pripravovali terén pre diaľnicu popri Hričovskej priehrade, tak L29 jazdila po priehradnom múre. Niekde by som mal mať aj fotku.
Aj L30 smerom do Vrania prechádza lesom popri Kysuci, popod novú diaľnicu a potom úzkymi uličkami Vrania, kde je problém sa vyhnúť.
Zaujímavé bolo aj dočasné vedenie L30 po ceste I/11 a cez "dočasné" mosty cez Kysucu, keď bola cesta z Považského Chlmca do Vrania uzavretá. Ale to je už minulosť.
Asi najkrajší úsek v celej sieti MHD je podľa mňa L27 smer Zástranie (až na konečnú). To určite nevynechaj.
Dlhú trasu mimo mesto majú aj L31 smer Mojšová Lúčka, L29 smer Žilinská Lehota a L67 smer VD a Mojš.
V meste sa mi nezdá byť nič špeciálne. Ak by som už mal vybrať niečo z T-bus liniek tak prejazd cez Lesopark (úsek Fatranská-Pod Hájom, L1, 4/14, 7) a možno stúpanie na Hájik (6,7,16).
Tak za zaujimave povazujem nieco take netypicke, ci prenadherne atd. Napriklad tie linky do okrajovych casti mi pridu ako dobry tip. Okrem toho som pozeral aj TT na sídlisko Solinky, ze je fajn ako ide mimo mesto a potom sa staca s5 ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
falaise