Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Na FB stránke Plzeňské Trolejbusy
Reply on: Valec #22430:
To je fakt, v Žiline snáď ani nemáme také dlhé priame úseky, kde by sa taká rýchlosť dala dosiahnuť.
Reply on: Miro #22426:
Aby sa Vám lepšie zabehli. Bratislavskí vodiči bežne jazdia aj cez 50 km/h, čo je v Žiline priam kozmická rýchlosť. ?
Reply on: Dispecer #22428:
Tak už to chápem. Ďakujem za vysvetlenie.
Reply on: Miro #22426:
V BA sídli úrad, kde sa schvaľujú dráhové vozidlá. Preto sa tam schvaľovala 30 Tr (DPMBB 3001), či 24 Tr (DPMP 701, resp. MDML 51).
Zrejme preto, že 26Tr a 27Tr nemajú povolenie na jazdu na Slovensku a tieto povolenia sa asi najlepšie vybavujú v Bratislave.
Už som tú bratislavskú diskusiu našiel, ale dôvod, prečo v BA a nie v ZA, tam nevidím.
Reply on: S499.1023 #22422:
Tú bratislavskú diskusiu som nejako prehliadol a teraz na rýchlo ju neviem nájsť.
Reply on: S499.1023 #22422:
Nie, len som sa pýtal. Pripadalo by mi len logické, že sa skúšky urobia tam, kde bude vozidlo jazdiť prvýkrát na Slovensku.
Reply on: Miro #22421:
Keď nemôže Mohamed k hore, tak musí hora k Mohamedovi. ?
Reply on: Miro #22421:
Už tá polemika prebehla aj na bratislavskej diskusii. Asi je to takto lepšie. Či si paranoický ako Ámos?
Ale inak, mohol by niekto z Vás tie nitrianske Karosy odfotiť... ?
Reply on: Žilina221 #22418:
musíš čítať aj dispecerske forum?
Ahojte,všimli ste si že DPMŽ má v prenájme Kratku Karosu a Dlhu od Arriva Nitra
Reply on: Milan96 #22416:
Tipy: Solaris Urbino 12, Solaris Urbino 12 Hybrid, Škoda Perun HE.
Reply on: Mongolec #22415:
Súhlasím. Tak aký máte tip na víťaza tendra na dieselové vozy a na elektrobusy?
Reply on: Milan96 #22414:
Myslím si, že pokojne môžeme v diskusii pokračovať aj tu. ? Môže sa nájsť niekto, kto bude poznať lepšiu odpoveď. Ja totiž čerpám predovšetkým z verejne dostupných zdrojov na internete (ÚVO, Enviroportál, zilina.sk a pod.).
Reply on: Mongolec #22413:
Vďaka za odpovede 😉 Ono tých Karos mi bude aj dosť ľúto, najmä tie radu 950 sú zachovalé, mohli by zopár ešte nechať aj mimo výluk. Chcel by som ešte niečo s Vami prebrať, dali by ste mi prosím Váš mail? Ďakujem.
Reply on: Milan96 #22409:
Keďže pri hybridných autobusoch je v zmysle súťažných podkladov umožnené umiestniť dvojicu motorov priamo do nábojov kolies a pri elektrobusoch je požadovaný samostatný motor bez tohto variantu, vychádza mi, že pri hybridoch sa asi prihlási priamo Solaris resp. s jeho karosériou niekto iný ako Škoda.
Keby DP požadoval dva motory v nábojoch už pri nákupe trolejbusov, tak sme mohli mať práve vyrábané Solarisy s trocha priestrannejším interiérom.? A určite by bolo zaujímavé porovnanie Škody (30 a 31 Tr) s iným výrobcom motora a výzbroje, najmä čo sa týka miery poruchovosti.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.