238 je vyradená a zošrotovaná. Ešte pred cca pred rokom som ju videl v kovošrote na kope medzi autami spolu aj so 104kou. A 234 tej odhnila nejaká nosná časť, ak ma info nemýli . To pravdepodobne čaká aj 226, 235 229 aj 232 ?
par postrehov, citelis 24 uz bez cvr na sunar,solaris 25 s novym zadnym sklom uz v premavke,apropo,zadne sklo bolo menene v minulom roku aj na solarise 29,nove potahy na sedadla obrzali sorky 258,259,260,boli menene aj popraskane stropne panely v jednotlivych vozidlach,sor 257 po mensej nehode jazdi,ako aj solaris 28 s odretym lakom uz par mesiacov,naopak,najporuchovejsia sorka 255 je uz po asi tisicikrat k.o.,klbova karosa 114 s bocnym displejom,klbak 234 ak som dobre videl,je v stadiu rozoberania,uz aby prisli nove vozy,lebo niektore sa rozpadavaju pocas jazdy,napr.235,239,242..,.....
Dnes som išiel z Poľnej na linke 14 na zastávku Polícia vozom 242 o 10:36 a po prejazde cez delič už vypadol elektrický prúd. Trolejbus ledva došiel voľnobehom na zastávku Polícia. Medzi Hurbanovou a Políciou v opačnom smere zostal stáť voz 205. Asi o 11:30 začali zase trolejbusy jazdiť.
Predstavujem si to tak, že by tú záverečnú prácu ponúkal nejaký dekan a nejaký na to šikovný študent by si to vybral a spravil to napr. pomocou sond, ktoré by tie papučky spoľahlivo napasovali a aj vyberali zvolený pár drôtov napr. pri vybočení palíc na nesprávny pár.
Ahojte, chcel by som sa opýtať, či sa po zaradení nových trolejbusov bude ešte počítať aj so starými trolejbusmi 14/15Tr?
A ako to vyzerá s Karosami radu 700? Všetky pôjdu do šrotu alebo sa nejaká zachová?