Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Každým rokom počas Dušičiek sa zamýšľam nad tým, či by nebolo lepšie, keby namiesto posilnených spojov L31 chodil trebárs autobus po trase L1 a začínal by už na Pietnej. Trasou L1 by sme obslúžili "celé mesto" (mimo Hájika a mestských častí). Interval každú hodinu by stačil. Čo myslíte? To spojenie Žel. stanica-Pietna pre samotných Žilinčanov nie je až tak ideálne (vždy treba prestupovať).
A ešte trochu #offtopic, keďže nie je offtopic fórum:
OZNÁMENIE O SÚŤAŽI NÁVRHOV
Žilina - Bulvár, Verejná anonymná urbanisticko-architektonická súťaž návrhov s udelením cien
https://www2.uvo.gov.sk/evestnik/-/vestnik/316673
Žeby sa predsa len niečo chystalo s tým kruháčom pri Lidli? ?
Spracovanie projektovej dokumentácie pre stavebné povolenie stavby: "Úprava okružnej križovatky na ul. Vysokoškolákov - Žilina, pri plavárni"
https://www2.uvo.gov.sk/evestnik/-/vestnik/317115
Reply on: Danoh #22224:
To nie je trakcny motor ani nahodou
Reply on: Dispecer #22222:
viem o 252 a 257
Preferencia vozidiel MHD v Žiline bola reálna odskúšaná
http://www.dpmz.sk/n281/

Vie niekto, ktoré vozidlá sú vybavené tým systémom od Hermana?
http://zilina.sme.sk/c/8033852/dolezite-je-ako-si-listok-oznacite.html
„Prestupný cestovný lístok je platný až po označení v obidvoch vozidlách, ktoré cestujúci použije.“
Viem, ako je to myslené, ale povedané je to nesprávne.
Reply on: brunos #22216:
Ak by boli peniaze na zriadenie historického depozitu autobusov, osobne si myslím že vedenie DP by riešilo oveľa urgentnejšie problémy ako sú stav vozidlového parku a infraštruktúry.
Reply on: 723.6 #22217:
Po skúsenostiach s riešením interiéru 30/31 Tr z prvej série si DPMŽ u druhej série objednal iné riešenie, ktoré spočíva v menšom počte sedačiek a širšej uličke.
Chcem sa opýtať k trolejbusom ohľadom interiéru. Videl som dva kusy 30Tr na linke 5 s pozmeneným interiérom a síce, že na ľavej strane vozidla boli v troch radoch sedačky umiestnené nie po dvoch ale po jednej. Jedná sa o nejakú dodatočnú úpravu interiéru vozidla, alebo si proste DPMŽ počas odoberanie zadal požiadavky na vyhotovenie ostatných kusov v inom prevedení? Napísal som aj do DPMŽ ale akosi im prišlo veľmi zaťažko odpovedať na mail, takže bude to asi potrebné posielať písomne.
Reply on: CX34 #22215:
a ty to vieš odkiaľ, že nie sú peniaze?
sedíš na kase DPMŽ?
Reply on: Mino39 #22214:
Nie, nie sú peniaze.
Ahojte chalani, plánuje si DPMŽ ponechať zo starých Karos rady 700 aj historické vozidlá?
Reply on: CX34 #22212:
mozno miesto mhd zdarma dostane kazdy co nastupi do mhd 2€
Reply on: Miro #22211:
Najprv musia byť eurofondy, pretože bez nich sa pohneme len ťažko, aj keď iniciatíva v podobe úverov na nové SORy a SOLARISy je tiež celkom zaujímavá. O pár mesiacov tu máme voľby, tak uvidíme čo zase vymyslí pán Choma a spol.
Mimochodom páči sa mi ambícia obnoviť v najbližších rokoch celý vozidlový park aj infraštruktúru, kiež by sa to podarilo.
Reply on: Mongolec #22208:
Zaujímavý materiál... budem potešený, ak sa týmto krokom zníži počet áut v Žiline a tak sa uvoľnia cesty pre nás, ktorí nebudeme mať nárok na bezplatnú prepravu. Nič v zlom, ale 25 rokov som býval s rodinou v Žiline, na daniach sme teda mestu zaplatili celkom dosť, teraz bývame 10 km od Žiliny a dochádzame dvomi autami ?

Neberte to ako sťažnosť, len takú perličku ?
nadhera... treba tlieskat smeru

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.