Skôr ma zaujíma aký motor, prevodovku, či klimatizáciu si DPMŽ vysúťažil. Tieto info by mali byť súčasťou prílohy zmluvy, len tá príloha akosi zverejnená nebola... ?
Vybavenie by malo byť prispôsobené DP, keďže dvaja pracovníci Solarisu strávili s prekladateľom a vedením podniku celý deň. Doslovne. čo sa týka pohonu, normálny diesel.
V Košiciach horelo viacero Solarisov Urbino 15 (zopár menej, zopár viac), či hromadne odchádzali motory na 18 III a aj napriek tomu, všetky boli prevádzkované bez iných väčších problémov až do zaradenia nových SORov NB 12 a NB 18, vďaka ktorým už niektoré boli odstavené z prevádzky alebo odpredané (18 III). Zvyšok stále jazdí, aj napriek tomu, že momentálne všetky prevádzkované Solarisy sú už buď na hranici životnosti alebo už za ňou. ?
A pravdupovediac, neviem o nikom, kto by na ne iba vyslovene nadával.
Je len veľká škoda, že sa akosi stále taja konkrétnejšie info o výbave a pohone tých žilinských...
Mňa v tých dokumentoch zaujala skutočnosť, že zatiaľ čo jeden uvažuje s bezplatnou MHD, druhý spomína zavádzanie internetového predaja PCL a nárast počtu automatov. ?
Nemôžeš veriť všetkému, čo v médiách uvedú. Obzvlášť, keď vtedajšie vedenie podniku nebolo Solarisom naklonené. Inak, predmetný článok je z roku 2008 a dodnes až na jeden dva krát zhorený, sú všetky vozidlá prevádzkované.