Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: tux #21570:
Cekom nerozumiem výrazu "protismerné kríženie".
Reply on: tux #21559:
S Graetzom na vstupe sa robili aj 14Tr/15Tr, záležalo len od toho, ako zákazník tlačil na Schadeinsel.
Aj 229 má trošku slabý predný transparent...
Reply on: keksino #21582:
asi sa za 10 rokov trochu zaprašili? ,pozreme sa na to ,inač dik za info
Ináč, tie vozidlá na obrázkoch zo 16.11. sú na Poštovej, nie na Obchodnej ulici.
Aj na 256 (alebo 255) funguje tak na povel
A k tomu ešte 241 prestalo asi minulý týždeň fungovať akustické hlásenie zastávok ?
241 a 242 to majú iba zozadu
Trošku z iného súdka, nevie niekto prečo majú trolejbusy 240 - 243 slabšie zadné displeje - určite majú tento problém 241 a 242, nevidno číslo skoro vôbec (neviem či nemajú tento problém aj vpredu či zboku???)
Reply on: Majo #21580:
Ani Ty nemáš pravdu. Riešenie kabíny vodiča nebolo dané ani rokom výroby, ani tým, že si to pôvodný prevádzkovateľ tak objednal. Vozy boli vyrobené a dodané s kabínkami ako v Žiline a dlho tak aj jazdili, ale pred pár rokmi si ich v Zlíne prerobili (skrátil), a to nielen na týchto, ale na všetkých svojich vozoch. Súviselo to so zavedením povinného nástupu prednými dverami po 20. hodine a vyhodnotením, že vstup prednými dverami je príliš úzky.

Mimochodom, veľké kabínky (so záberom jedného krídla predných dverí len pre vodiča) začala Škoda Ostrov používať v druhej polovici 80. rokov. Konkrétne napr. v Prešove trolejbusy dodané do roku 1985 mali malé kabínky a séria z roku 1986 bola prvá s kabínkami veľkými.
Reply on: Jeliman2 #21579:
Riešenie kabíny vodiča nebolo dané rokom výroby, ale tým, že pôvodný prevádzkovateľ (DSZO) si to tak objednal. Aj staršie 14 Tr a 15 Tr ako 244 - 246 mali veľké kabíny, napr. v BA či v BB.
Reply on: GoldenCobra #21578:
To tu boli 3 pôvodom Zlínske ojazdene 15Tr-ky... #244,245 a 246, ktoré mali od výroby takto riešené kabíny, totiž boli staršie tuším z roku 1991-1992. Reklamu nemal celoplošnu ani jeden, len jeden bol biely, druhý červený a tretí oranžový. 245 teda červený mal potom dorobenú kabínu ako ju poznáš. Teraz sú už všetky vyradené. Tu máš aj foto:

http://imhd.sk/za/galeria-media/galerie-gt-vyhladavanie.html?&ghe=244&ghg=#94658-244-linka-4-Ul-1-maja

http://imhd.sk/za/galeria-media/galerie-gt-vyhladavanie.html?&ghe=246&ghg=#55755-246-vozovna-Kvacalova
Čaute, chcel by som sa spýtať, asi tak pred rokom som šiel tu v Žiline 15tr/trm už si to nepamätám a vodič mal kabínu pred dverami ukončenú, a obe krídla predných dverí boli pre cestujúcich, neviete prosím vás prečo to tam tak bolo? Zdá sa mi, že mal celoplošnú reklamu. ❓
Reply on: tux #21574:
2850 mikroFaradov pri Tr14 a 4250 mikroFaradov pri Tr15
Reply on: MrVain #21575:
staci si to predstavit 🙂 aj na podvesnych je to pekne vidiet
Reply on: tux #21570:
uz viem čo myslíš ale to by nam mohol ozrejmiť niekto z udržby trakčného vedenia
Reply on: MrVain #21573:
preto vravim aby si si to nakreslil..
Aku kapacit ma kond. bateria v 14/15Tr?
Dava zmysel co vravis.. neuvedomil som si odber pom.motora
Reply on: tux #21571:
na udržbe troleja nepracujem tak ti neviem presne povedať?
Reply on: tux #21568:
ano, ale tie poistky z ktorych sa snima strata tr.napätia su až za kon.bateriou,tak je logicke ked poklesne napätie na kon baterii tak klesne napätie aj na poistkach,pri tr 14,15 ja kapacita kon.baterie taka mala že sotva pokrije 10cm usek bez napätia
Reply on: tux #21570:
to je rozdiel napr. medzi krizenim v obratisku Fatranska (v smere z VD) a napr. krizenia V.Okruzna->Komenskeho (od Auparku za vyhybkou)

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.