Presne tak, súhlasím s Majom. Pokiaľ je daná zastávka vedená ako "stála" vodič má povinnosť na nej zastaviť. Tak je to uvedené aj v prepravnom poriadku. Ak tak neurobí každá sťažnosť na túto skutočnosť je oprávnená. Faktom ale je, že niektorí vodiči túto povinnosť nerešpektujú a sami si "určujú", ktorá zastávka je pre nich na znamenie a ktorá stála. Toto môže miasť niektorých cestujúcich, ale preto je podľa môjho názoru vhodné rozšíriť sieť zastávok na znamenie práve o tieto, spomínané, menej využívané zastávky, ktorá by daný problém vyriešila.
Takúto sprostosť tu nenapísal už dlho nikto. Zastávky na znamenie sa v Žiline postupne zavádzajú na legalizáciu súčasného stavu, kedy niektorí vodiči na niektorých menej frekventovaných zastávkach nezastavujú. To, že niektorí vodiči občas porušia predpis chápeš ako vodičovu právomoc určovať, ktorá zastávka je na znamenie a ktorá nie? To je aký systém? Fero zastaví, ale Emil nie? Povinnosťou vodiča je zastaviť na každej stálej zastávke v zmysle cestovného poriadku a pokiaľ tak neurobí a niekto sa bude sťažovať, má problém. Takže jediné, čo je bezpredmetné, je Tvoj príspevok.
Minule tu prebiehala nejaká anketa či by sme chceli zastávky na znamenie.
Táto anketa je takmer bezpredmetná. Záleží na vodičovi.
Na L14 okolo 17:00 na zastávke Pod Hájom nevystupuje nikto no vodiči väčšinou zastavia.
Včera som išiel smerom na Hájik a na zastávke Závodského nikto nestál ani nikto v buse sa nepostavil. Vodič túto zastávku len tak prešiel. Stáva sa to aj na iných zastávkach (Zvolenská,...)
Myslím že riešiť toto je bezpredmetné aj je jedno, či je oficiálne na znamenie alebo nie.
Najskôr SOR vyrobí vozidlo, to sa následne pošle do Plzne kde mu dá Škoda elektrickú výzbroj. Následne sa vozidlo skúša na trolejbusových tratiach v Plzni, či všetko funguje tak, ako má. Až potom po schválení putuje do Žiliny. Ten proces teda chvíľu trvá. Čiže to, že už existujú fotky podvozku a šasi ešte neznamená, že je to fertig ?