Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: toso0077 #19922:
Súhlasím, najprv by malo prebehnúť testovanie, nakoľko 15-metrovým vozidlám vybočuje aj zadná časť. Rád by som sa pozrel napr. na výjazd zo zastávky Hlinská v smere na Solinky, kde sa len tesne obchádzajú zaparkované autá (hoci tam by bolo najlepšie zrušiť zachádzanie do parkoviska a vybudovať klasický zásek s adekvátnou nástupnou plochou).

Re #19921: Nepredbiehajme, iste to nie je také jednoduché, že sa primátor s riaditeľom ráno vyberú do Poľska na trh a večer privezú so sebou Solarisy. ?

Re #19920: Tiež som ju raz stretol ako šla po Rajeckej pred uvedeným časom, takže záloha.


Ešte zopár info. V týchto dňoch sú v centre mesta jedinými spustenými semafórmi len tie na križovatkách Hálkova/VO a VO/Spanyolova, čo spôsobuje, že časť spojov, ktoré zvykli meškať (najmä v špičke) idú načas. Aj tie dva čoskoro budú modernizované, takže možno budeme niekoľko dní/týždňov bez jedinej svetelne riadenej križovatky v centre. ?

Na najbližšom zasadnutí MZ sa poslanci budú venovať novej stratégii a cieľom pre DPMŽ a návrhu novej tarify. Materiály budú na oficiálnej stránke mesta pravdepodobne od konca týždňa. Návrh tarify finančná komisia mesta neodporučila schváliť. Počíta sa so znižovaním zliav na PCL. Na dopravnej komisii sa diskutovalo o obnove vozidlového parku, opäť o zachovaní trolejbusov, dopravnom generele a pláne dopravnej obslužnosti (spojenom s optimalizačnými opatreniami).
http://www.zilina.sk/98/komisie/
klbak 210 obdrzal novu cvr-ku,rovnaku ako ma voz 242
je síce pekné , že chceme 15m trolejbusy aj to, že kapacitou budú postačovať len UŽ TERAZ s 18m jazdia vodiči tak, že im ostávajú milimetre voči oproti idúcim autám a obrubníku! (osobná skúsenosť "vlečka" vyšla aj na obrubník).Takže dokým sem nepríde na test 15m Trolik a neprejde križovatky ako je predmeská/ 1 maja (pravouhlá zatáčka)atĎ ,neradujme sa, OK?
Zdravím, neviete mi povedať kedy asi by Vám mali dojsť tie Solarisy ? A akej série budú ? Predpokladám, že tretej.
Vďaka
Dnes už po druhýkrát od začatia školského roka videná Karosa B 961E č. 114 na L3 o 7:47 z Jaseňovej. Náhodné dva náhradné spoje alebo to je plánované?
Reply on: OBUS #19918:
ale ved by ho strazila SBS predsa, v urcitych casoch dokonca policia s vodnymi delami! ?

L1: skoda ze sa trate nestavali pred r. 1989, to by boli droty okrem Zastrania, Bytcice, Banovej, KnM ... natahane aj k cintorinu. ?
Ale s tou L31 je to teraz casovo rychlejsie zo zel. stanice, ako by bolo L1 okolo celeho mesta, jedine z cintorina je to skoro jedno.
Reply on: alenag #19917:
a rovno by trebalo aj zvažit kolko dni by tam fungoval...
Je treba konečne zvážiť zriadenie automatu na cestovné lístky na zastávke Kysucká aspoň v jednom smere. Novinový stánok je otvorený krátko a lístky sa nedajú inde kúpiť. Táto trasa je dosť frekventovaná a bolo by to treba vyriešiť.
Reply on: tux #19915:
a 6ka bude od zajtra chodiť kĺbová ?
Reply on: Mongolec #19914:
kratke boli len cez prazdniny
Dnes na L3 opäť dlhé trolejbusy (230, 231 a 232).
Reply on: Maykl #19912:
ten návrh na L1 je starý už niekolko rokov ale doteraz nikdy nemal politickú podporu
Len taká inšpirácia pre DPMŽ pred Sviatkom všetkých svätých - (v dostatočnom predstihu):
Myslím, že pre obyvateľov Žiliny by bolo vhodné, keby okrem už tradičného posilnenia L31 premávala aj L1, trebárs aj ako A-bus až na Nový cintorín. Prechádza polovicou mesta, ide okolo žel. stanice, obchodných centier (čo istotne niektorí ocenia) a predovšetkým ide blízko starého cintorína, nového cintorína i závodského cintorína.
Z trolejbusu #210 bola odstranena CVR SSIM.
Reply on: S499.1023 #19909:
napr Control Techniques vyraba 3f menice na baze MOSFETov

a na druhej strane, ked mam kvalitne usetrene deltaU/deltaT (vzhladom k Ton a Toff toho dotycneho mosfetu) a dobre dimenzovane RDC cleny na obmedzenie spiciek, nemal by v tom byt velky problem

aj ked samozrejme IGBT tymto netrpi(teda len v malej miere)
Reply on: tux #19906:
Kua tak mať v pohybujúcej sa mašine obklopenej rušením, indukovaným bordelom, napäťovými špičkami MOSFET-y, to by som fakt nechcel ? .
Reply on: J-T4 #19907:
IGBT: insluted gate bipolar transistor
GDT: gate driving transformer
Úplne všetci čítajúci tomu rozumejú ?

+ zastávka Tajovského (smer SO) - nevymená tabuľa t-bus/bus, i keď L50 tadiaľ už dlhšie nepremáva. Asi niet peňazí.
Reply on: tux #19905:
inak... IGBT nemusi byt vzdy vo f-menici vhodny nakolko so robia len s N kanalom horne tranzsitory potrebuju plavajuce budenie do gate (GDT alebo plavajuci zdroj)

Preto sa v niektorych menicoch pouziva kombinacia P-MOSFET hore a N-MOSFET dole, ktora tento problem riesi.(Budenie horneho gatu je proti L+, dolneho proti L-, ziadne plavajuce zdroje, ziadne GDT ako problem z hladiska strmosti signalov):)
Reply on: S499.1023 #19904:
zle som sa vyjadril, narazal som na jednosmernu IGBT vyzbroj (konkretne tu od czetra)

3f frekv menic obsahuje IGBT modulov minimalne 6:)

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.