Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: no.ev.di. #19771:
A všetkých 15-20 vagónov do jednej destinácie?
Reply on: no.ev.di. #19770:
1) Iste, keď bude platiť nájomné za 6 vozov miesto troch, drúk.
2) Prepravca nemusí poznať žiadny predpis.
Reply on: AAA #19769:
No asi to, že nemusí posielať nie prevádzkovo lacnú lokomotívu pre tri vagóny.
Keďže som čítal o redukciách v Prievidzi, kto vie ako to dopadne v Prešove a čo ešte do septembra nachystajú v BA, tak ako to vyzerá v Žiline? Dúfam, že sa MHD v ZA udrží nad vodou v tejto sračkovej dobe.
Reply on: OBUS #19777:
na Ikarusoch praskalo všeličo, ale priamo klb isto nie!!!!!
Ale nastolim novú tému- od známeho som počul, že kedysi za čias Ikarusov došlo k prasknutiu kĺbu- nasledne k nehode. Pamata si niekto nato? Je to vôbec pravda?
Reply on: Vladimír #19774:
ok, ok ? končím s tým, iba tak ma v rámci Žiliny zaujal ten úsek Žilina - Teplička - Varín a na vlaky.net sa čaká aj rok na odpoveď, kdežto tu, to žije, takže ? všetkým čo mi odpovedali ?
Reply on: Vladimír #19774:
ak si myslis, ze maju blizsie ku problemom MHD vlaky.. no ako povies, ty si tu sef
Reply on: tux #19773:
Nevadí. Aspoň nie tak ako "diskusie" o vedúcich pracovníkoch DPMŽ...
Reply on: OBUS #19772:
Zaujimave ze toto panu adminovi nevadi...
Citam forum vlaky.net ❓
Reply on: AAA #19769:
asi veľké kulové... hlavne, že krátko na to ako bol vydaný ZAN aj na st. Červená Skala, tak vyšla fotka s kopami dreva v areáli stanice, ktoré sa odvážalo po ceste namiesto toho, aby šlo po železnici a keď poviem kopa dreva, tak tým myslím cca 15-20 vagónov Snps.
Reply on: S499.1023 #19768:
ale idz het ? kto hovoril o kufroch?! ? napadlo ma iba jedno, že napr. keď niekto má záťaž na naplnenie iba 3 vozňov s nosnosťou 52-63t (vozne Hab...), t.j. má cca 180t tak ju môže radšej nakladať do 6 vozňov radu Hbbins s nosnosťou 30t a má splnenú kvótu aspoň 5 vozňov.

Inak prečo musí Cargo asistovať pri nakládke podľa tých dokumentov na ich stránke?! Veď predpisy musia ovládať aj súkromní prepravcovia, takže vedia ako si počínať pri nakládke nie? Iba to treba mať ohlásené u staničného personálu a ostatných potrebných orgánov, ale načo tam musia byť Cargáči?!
Reply on: S499.1023 #19768:
A na čom vlastne ušetrilo tým ZANom Cargo ako také?
Reply on: no.ev.di. #19767:
Nepomýlil si si diskusiu? Toto je iMHD, nie vlaky.net.
No a ak chceš, aby Crachgo skrachovalo ešte rýchlejšie, tak len vymýšľaj, ako obísť ZAN. Aj keď ty samozrejme nič neobídeš, pretože z Petržalky do Žiliny si kufor skupinou piatich vozov asi posielať nebudeš ?
ešte by som rád prediskutoval jednu vec ohľadom tohtoročných ZAN-ov. Ten druhý do 5 vozňov čo vydali, tak som nad ním premýšľal, že ako by sa to dalo obísť. A tiež na stránke ZSSK Cargo som čítal o prvom ZAN (http://www.zscargo.sk/files/On-line/2011/zn_2011_108_2156_20110523-do.pdf) že výnimka na ZAN : za osobitných podmienok s prepravným dozorom ZSSK Cargo. Druhý ZAN sa nevťahuje na ucelené súpravy a skupiny od 5 vozňov. Tento druhý ZAN by sa aj dal napr. obísť myslím za určitých predpokladov.
Reply on: Valec #19763:
len? a takto náhodou vytyčovacie práce, meranie skutkového stavu, kontrolné meračské práce na stavbe, práca na katastri... aj naučenie sa čítať mapu a vedieť s ňou pracovať nie je len tak jak si myslíš, že si otvorím knihu a čítam si ?
Reply on: marek #19762:
nechcelo sa mi hľadať ? ale našiel som si zas info čo som chcel o nákladných vozňoch od NACCO, či lokálne trate Friedbergbahn, Niddertalbahn a Rennsteigbahn ☺
Reply on: no.ev.di. #19751:
Ak chceš o tej stanici viac info zožeň si Železniční magazín 5/2011, tam je o nej pár strán.
Reply on: marek #19762:
On je geodet, takže vie len do mapy zakreslovať. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.