Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #19661:
ja som fasoval v druhom kole a to si ty zaspal rovnako ako to prvé ? že ťa o 2 ráno vzrušujú moje príspevky, ty musíš mať asi fakt veľa voľna ?
Ty si zaspal tak ako vždy.Prvýkrát v živote si zaspal, keď embryá fasovali mozgové bunky.
Pardon ak som niečo zaspal, ale Student Agency sa chystá robiť vlakové spoje Praha - Ostrava - Žilina? Na internet ponúkajú pracovné pozície rušňovodičom na túto trasu : http://www.profesia.sk/praca/student-agency/O1028925
Reply on: geto1 #19656:
ozvi sa mi prosim do mailu
Reply on: Vladimír #19657:
Ale ked vies , co "je za tym" tak sa na to uz len zo zakaznickeho hladiska nedivas.
Reply on: tux #19655:
Problémy s prideľovaním vozidiel vodičom sú zo zákazníckeho hľadiska irelevantné a sú internou záležitosťou dopravcu.
Reply on: tux #19651:
Škoda že si nevšimla že sa vezie nie len v preplnenom ale aj starom voze možno by mesto kupilo aj Tr.
Reply on: Vladimír #19654:
Len ma to take prakticke problemy s hladiska vodicov, pridelovaniu vozov a pod.

Prvy krat sa to riesilo klbakom na 6/1a(do prestavky), potom to zmenili na 6/4(naposledy to jazdila tusim 203) a teraz toto.. No uvidime
Reply on: tux #19653:
Ako som povedal, nechcem mudrovať o niečom, čo nepoznám. Ale pamätám si, že aj na tejto diskusii padli názory o tom, že L6 jazdí plná a L16 prázdna, že ideálne by bolo prehodiť vozy - vtedy jediným argumentom proti bola údajná nemožnosť prejazdu klbáku otočkou pri Carrefoure.
Reply on: Vladimír #19652:
Ale vozit vzduch( okrem niektorych spojov ) je pomerne neekonomicke
Reply on: tux #19651:
Netrúfam si posúdiť konkrétne riešenie, no vo všeobecnosti záujem na tom, aby trolejbus nebol preplnený, by mal byť aj bez podnetu manželky "dôležitého" pána 🙂
Reply on: Mongolec #19648:
ku Carrefouru jazdia len 6/1 az 6/4 co su cez tyzden klbaky(vid tabulka)..

Inak.. toto riesenie pochadza z mestskeho uradu, cize je mozne ze sa to casom vrati spat(manzelka "doleziteho" pana sa viezla preplnenym busum a uz tu mame nove rozdelovniky vozov, nove sablony a nespokojnych vodicov.. )
L16 jazdia 16/1 az 16/3 co su sola, a taktiez 7/1 az 7/3 co su klbaky(237, 239, 241, 252, 243)..

L7 robia riez aj klbaky aj sola (napriklad aj 5/5.. dnes 213)
Inak dnes som si všimol na L16 kĺbaky ? ?
Reply on: tux #19644:
Ku Carrefouru síce jazdia klbáky, ale niektoré predĺžené šestky na Vlčince sú zasa vykonávané sólami z L16. Krátka je aj L7 o 12:15, naopak podvečerné sedmičky sú dlhé. Ktoré spoje v rannej špičke z Hájika teraz vykonávajú sóla?

Re #19645 toso0077: Vzhľadom na nižšiu kapacitu, nutnosť dobíjať, vyskúšanie ho v rôznych podmienkach a pod. z trolejbusových nie na 3, 4 a 14 a na ostatné len podvečer-večer. Z autobusových určite na L20, kopcovitejšiu L27, L29, L30 a L31. Pokiaľ sem samozrejme príde a rozhodnú sa ho nasadiť na pravidelné spoje...
Reply on: kvorka #19646:
no, mne by sa viacej páčila na L5 ktorá slúži starším...
Reply on: toso0077 #19645:
99
Keďže je tu pomerne ticho, tak čo takto nadhodiť tému SOR 10.5 na baterky ? , v Košickej sekcii , v texte o tomto voze je spomenutá návšteva aj do Žiliny. Na ktorú linku by ste je vypravili???
Tu mate "prevodnu tabulku" 6kovych vozov (cez tyzden dlhy, cez vikend kratky)
214 - 229
221 - 201
219 - 203
220 - 205
223 - 208
216 - 207
Reply on: no.ev.di. #19642:
207, 229 a 205 sa presunuli na 6ky
viem len ze miesto 207 ma vodic 214. Vymenili sa aj turnusy
kratki robia 16/1 16/2 a 16/3, dlhi 7/1 az 7/3 (spolu s 4/3 a 4/5)
cez vikend jazdia 6kari na "svojich" kratkych (dnes 214, 216, 219, 221)

cez tyzden je to nasledovne
221 - > 201
223 - > 208
216 - > 207
219 - > 203

220 a 214 som si nie isty

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.