Reply on: Miro #1822:
No dovolím si trošku nesúhlasiť. Viem, že to raz Vladimír navrhol, ale už vtedy mi to bolo trochu proti srsti, len som k tomu nezaujal stanovisko. Takýmito linkami by si v špičke zaplnil už beztak dosť plný centrálny okruh (mimochodom, ako často by asi premávala tá L5 a kto okrem zamestnancov DP by sa ňou vozil) a prestup by bol pre všetkých nutný. V súčasnosti máme ideálne spojené linky (L4) kde cestou cez centrum prebieha postupná výmena cestujúcich.Re #1825 zoZA: No Žilina má liniek dosť, že inde ich majú veľa to je o inom. Však si porovnaj stav liniek z roku 1987 a 1989. Keby sa k takému kroku ako bolo zavedenie AVTD podujal napr. Martin, tak by im tam dnes tiež premávalo 10 liniek a boli by spokojný. V súčasnosti však dopravcovia skôr pristúpia k redukcii spojov ako k zmene linkového vedenia
Čo sa týka redukcie liniek, tak by som si vedel predstaviť spojenie kapacitne podobných liniek (napr. L29+L30 s určenými spojmi do Budatína) alebo zrušeniu (L28), v prípade zatrolejovania ďalších úsekov by sa tiež isto ešte dačo našlo.
Re #1828 Jozef: No Ikarusy nepatria zrovna k mojim najmilším vozidlám, asi preto, že ich mám v očiach len v stave v akom jazdia teraz v BA. Ale nemám pocit, že by (aspoň tie naše) strašne dymili a že by sa v nich sedelo ako vo válove. Ale zasa neviem v akom stave jazdili v ZA a ak boli stále narvaté, tak to zanechá len zlé spomienky. Navyše netreba zabúdať, že Ikarusy 280 sa vyrábali od 70tych rokov takmer bez zmien, takže taká B741tka sa s nimi nemôže porovnávať.
Re #1838 marek: To ma zaujalo, nevieš náhodou trasy všetkých tých liniek? Prípadne aspoň koľko ich bolo.
Re #1843 zoZA: Ikarusy 4xx v BA majú 1 2 D N R. Čísla určujú do akého prevodového stupňa ti to bude maximálne radiť. D je neobmedzene, to by mohlo byť to x. A nie je tam náhodou aj N? To by bol neutrál.
Re #1873 Jozef: Sa mi podarilo vo štvrtok spraviť foto 103ky s reklamou na Eurotel, len som si to ja blbec nechal doma, takže na nete to minimálne tento týždeň nebude.
Re #1874 galiyosha: Na Hájik by som nedal viac ako 2 linky (L7/17 považujem za jednu, lebo má v každom smere iné číslo), Vlčinciam by stačili 3-4, Solinkám 2-3. Ono vlasne pred zokruhovaním to bolo tak akurát.
Valec