pozeram ze SAD ZA zase zmenila webstranku a tiez odstranila svoje CP vratane MHD v KNM, CA...btw. po novom su na CP v KNM uvadzane linky MHD c. 101 - 106
Medzi prvými a druhými dverami malo v Prešove displej len 5 trolejbusov 15 TrM, ktoré mali transparenty Metra, resp. Buse od výroby.
Všetky ostatné, s transparentmi R&G ich majú medzi druhými dverami a kĺbom, viď napr. http://www.mestskadoprava.net/galeria/picture.php?cat=628&image_id=19175
ano,po staznostiach cestujucich/aj vdaka tomuto foru/a reakciach vodicov,sa po tyzdni po zavedeni GVTD zmenili texty na displejoch pre l.4/14,tak ako pises.Keby bolo podla mna,ja by som text 14 Fatranska ,upravil na 14 Nenastupovat-konecna
podla vzoru Presova,za druhymi dverami.Text,ktory bezi na prednom transparente,bezi aj na bocnom,skoda ze sa Mielec neda inac nastavit/alebo da?/.
Vodici city 10 nepouzivaju plast uz niekolko mesiacov.
Aj tak by som bocne displeje asi najviac prial citelisom 117,118.
A dodatkové tabuľky ostanú? Lebo tie vidím ako najväčší problém - komplikujú systém. Nebolo by možné, aby sa napr. na L4 po opustení zast. Žilinská univerzita miesto toho dlhého nápisu o celej trase objavil na prednom displeji nápis
"4 po Matice slovenskej" ?
Neviem, prečo by si chcel rušiť linku č. 5. Je pravda, že chodí menej vyťažená, menšie vyťaženie je však spôsobené nesúladom s linkou 2. Keďže obe linky majú väčšiu časť trasy spoločnú, za najefektívnejšie riešenie by som považoval: aby linka 2 mala pravidelný 30 min. interval (k začiatkom a koncom pracovných dôb na Bytčickej) v špičke a 60-min. pravidelný interval v sedle; a aby spoje linky 5 sa prispôsobili linke 2 tak, aby v špičke prekladom oboch liniek vznikol pravidelný 15 min. interval a v sedle pravidelný 20 min. interval. Tým by bolo možné na L5 zrušiť cca 10 - 20 % spojov, ktoré by sa mohli efektívnejšie využiť.
Adris1912
to ma aj tak hnusne nízko??????