Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: marek231 #11162:
Zatiaľ sa držím zubami a nechtami stola, aby som Ti nevynadal. Som tam niekde písal, že som to robil naschvál, keďže mi kladieš slabomyseľnú otázku "ako som si to mohol dovoliť" a "či ma svedomie nežralo"?
Zatiaľ teda na Tvojom príspevku vidím, že robíš omyly najmä v gramatike a to dosť zásadné: hambíš, s toho, omyli, pikať, snažím sa im vyvarovať...
Nehanbíš sa? Nežerie Ťa svedomie?
Reply on: S499.1023 #11157:
Nehambis sa za to? Tak dobre ja ti to ani nebudem vycitat. Potom ta to asi nic nestalo ani na vyplate alebo strhnutych premiach ked si si to dovolil a svedomie ta nezralo. Este raz opakujem. Nechcem s toho robit dramu aj ja robim v praci omyli....ale za tie pikam...cize sa im snazim vyvarovat...co nevravim ze vodici si menia trasy naschval..
Reply on: Vladimír #11155:

Ad 1, stalo sa mi to 2 krat.
Ad 2, tuto otazku trosku nechapem preco si polozil ale budis....Riadiaci pracovnik toto neovplivni. Asi mu nepovie ze to ma zacuvat s tym trolejbusom naspät...
Reply on: VLK #11154:
Ja viem ze to myslis dobre ale tak ked sa nam ide, comu sa nevyhneme, zhustovat premavka a vodici maju v spicke problem svoj trolejbus dopravit vcas na urcitu zastavku tak treba prehodnotit cestovny poriadok. Nemôzeme predsa cakat ze pod Vahostavom sa to vybudovanim druheho "rondla" zlepsi. Mozno ano....ale pani este nam na Solinkach neotvorili MAX, este nefunguje obchodny dom z nabytkom. Metro chrli kamion ako na pase. A to je len jeden usek Ziliny pricom ich je viac....a este kritickejsich vid. Kragujevska smer Strazov. Preto nehram sa na pana situacie ale situacia sa bude uz len zhorsovat.
Tak zacnime cestujucu verejnost upozornovat na to ze to bude za chvilu ako v BA lebo sa nam upchavaju cesty...
Keď jedna trasa ide jedným smerom a druhá zase iným, je tým väčšia pravdepodobnosť, že sa šofér pomýli. Aj mne sa to niekedy môže spliesť.
Reply on: S499.1023 #11157:
No ale ty si sa snažil prekonať všetky rekordy v počte odpracovaných hodín. ? Mne sa zas pre zmenu niekoľko krát podarilo ako cestujúcemu pomýliť si spoj a potom som sa divil, že kam ten vodič ide.
Reply on: marek231 #11153:
Pán sa ešte NIKDY a V NIČOM nepomýlil? V tom prípade gratulujem, môžeš sa odobrať a s nami, omylnou spodinou, sa ďalej nebaviť. Môžem Ťa ubezpečiť, že za tých desať rokov, čo som robil vodiča MHD, som si pomýlil trasu nespočetnekrát, mimimálne raz ročne a vôbec sa za to nehanbím.
Reply on: marek231 #11153:
Ja by som to zasa takto nenafukoval, však treba si položiť otázku že ako často sa to stane? Raz z 10 000 razy, to je fakt veľmi neobvyklé že si šofér zmýli trasu, každý človek sa raz môže pomýliť, a pokiaľ sa to stane vodičovi raz tak by som z toho tragédiu nerobil.
Reply on: marek231 #11153:
Ja by som mal dve otázky:
1. Koľko krát sa Tebe osobne za celý život stalo, že si vodič zmýlil trasu?
2. Ako by si Ty vedel na mieste riadiaceho pracovníka zabezpečiť, aby sa NIKDY žiaden vodič nezmýlil.
Reply on: marek231 #11153:
vodič tiež nie je tvor neomylný...

ďalšou vecou je, že sa snažíš ísť nadoraz - čiže posledným možným spojom chodíš tak, že prídeš presne. Ale zabúdaš, že MHD v ZA je čoraz častejšie paralyzovaná rozsiahlymi kolónami po celom meste alebo poruchami, ktoré sa nevyhýbajú ani MHD v Žiline. Tiež som do práce chodil skorším spojom, aby sa mi nestávalo, že prídem neskoro (nehovorím o tom, že tuna v BA chodím o hodinu skôr, nakoľko cez špičku sa nedá stihnúť absolútne nič).
Reply on: Kvacalova23 #11143:
Kazdy tu hovori o tom ako nam klesaju percenta cestujucej verejnosti prave formou MHD.
No ved ale preco?
Ved ked sa clovek rozhodne po dlhsej dobe cestovat MHD ZA ako som sa rozhodol ja a stretne sa stakymito chybami tak isto uz nabuduce nou nepôjde.
Netvrd mi ani to ze vodic ma pravo sa pomylit na trase a to viest inym smerom. Ved ak v spicke vezie v trolejbuse 100 ludi tak ste pani z DPMZ minimalne o 15% znich prisli...a nehovoriac o tom co tie dalsie percenta narobia hluku ak maju na to kompetencie....
Reply on: simkoslav #11147:
kým existuje, ešte stále nie je neskoro... a dúfam, že nový p. riaditeľ bažiaci po peniazoch neodmietne možnosť RTO odpredať (za nákupnú cenu)....
Reply on: S499.1023 #11149:
určite by som sa angažoval za záchranu RTO a rovnako som už rozhodil siete na prípadný záujem... a zdá sa, že záujem o záchranu by bol...
Reply on: Valec #11148:
Už som pravdepodobné uvoľnenie RTO-čky avíyoval nejakým šotospolkom. Problém je v tom, že väčšinou už RTO majú.
Reply on: simkoslav #11147:
Ja by som len doplnil info o RTOčke. Síce je odstavený v "ohrade" ale pri plote tak, že jeho prípadná deštrukcia by bola možná len z 2 strán. Autobusy "spracovávané" na tomto mieste v minulosti stávali v uprostred. Navyše mu zatiaľ nebolo vôbec (aspoň viditeľne z vonku) ublížené. Je teda možné, že sa neuvažuje s jeho likvidáciou, ale že len zavadzal v dielni. Avšak jeho ďalší plánovaný osud sa však budem snažiť zistiť.
Odhodenie historického vozu Škoda RTO a jeho snahu o zlikvidovanie považujem za hrubú necitlivosť a pohŕdanie históriou. Len zachovaním historických objektov sme schopní čo najvernejšie zachytiť minulosť a necitlivý prístup k jedinečným predmetom, prameňom a pamiatkam, ktorých sa zachovalo niekoľko vzácnych kusov, robí historikom, ku ktorým sa žiaľ radím aj ja, veľké problémy pri poznávaní minulosti a skladaní skladačky dejín.
Prečo nevznikol aspoň pokus odpredať vozidlo niekomu (súkromný zberateľ alebo nejaká inštitúcia), ktorá by sa oň dokázala "postatať"? Osobne som si ako najideálnejšie predstavoval, ak by vozidlo bolo jazdy schopné, aby robilo v lete výhliadkové jazdy po Žiline (s výkladom pre turistov), prípadne svadobné jazdy, a pre fajnšmekrov by mohlo robiť "historickú jazdu" po nejakej zaujímavej trase. To by snáď dnes dokázalo zabezpečovať len občianske združenie nadšencov a schopných ľudí s citom pre danú problematiku. Všetky plány sú však dnes takmer bezpredmetné a ostáva len po´dakovať Jurajovi, že sa o uchovanie histórie aspoň pokúsil.
roseracky klbak 230 obdrzal zadny displej
Zijem v Martine viac ako 25 rokov a nepamatam sa, ze by som cakal na bus a spoj nesiel. skor je to o tom, ze bus meska 4 - 10 minut alebo ide aj o 2 minuty skor... zalezi od linky a mieste zastavky.
Reply on: marek231 #11127:
Ale ja si aj napriek tomu nemyslím že by to bolo v Žiline také katastrofálne, v podstate spoje chodia na čas, to je len náhoda, v takom Martine , čo je oveľa menšie mesto vypadávajú spoje omnoho častejšie, a to tam jazdia autobusy.

Ale aj mne sa už stalo že došlo k zmene linkovaniu, asi v januári som cestoval L.14 a vodič odbočil na Štefánikovo námestie miesto Štúrovho námestia. Alebo ešte pri AVTD sa mi stalo, že vodič na linke 7 mal špeciálnu trasu. Fatranská - Matice - Fatranská- Matice - Obchodná. To už fakt neviem ako sa mu to mohlo podariť, ale aspoň som sa pobavil. ? ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.