Je viacero vydavateľov, ale o kvalite sa dá rozprávať len o týchto dvoch. Mapu od vydavateľstva Shocart som kúpil za 89,. Sk a od VKÚ za 104.-Sk. Na stránke VKÚ ponúkali 4.vydanie ako akciu po 50,- Sk. Obe mapy majú zahrnuté všetky mestské časti, okrem Žilinskej Lehoty. Mapa z VKÚ je v mierke 1:10 000 a z Shocart-u 1:12 000, teda je trošlu menšia. Myslím si, že je dobré, ak je vzadu nakreslená vkusná schéma MHD. Harmanecká mapa má kvalitnejší papier a farby sú živšie. Shocart má navyše vyznačené hranice katastra medzi mestskými časťami. Tu mi však prekážajú značky pivových pohárov po celej mape, čo pôsobí rušivo. Rozdiel je aj vo vyznačovaní autobusových a trolejbusových liniek.
Mesto je ešte zaplavené 3.vydaním, ktoré ešte dotláčali minulý rok, a preto treba dávať pri kúpe pozor. Minulý rok mali vo VKÚ chaotické (asi privatizačné) obdobie a pripomienky, ktoré som posielal po uzávierke v marci, tak niektoré zapracovali, niektoré preskočili. Bol som znepokojený hlavne nezapracovaním linky 7/17, ktorá napr. na ul. Pod hájom je napísaná, ale po celom meste už nie je vyznačená. Redakčná uzávierka bola 6.7.2004, vtedy bola spustená nová trolejbusovú trať medzi VL a SO vybudovaná z vlastných prostriedkov, čo prinieslo aj zmenu CP. Mrzí ma však, že nebol zapracovaný privádzač Budatín, lebo mali zaslané projekty z uvedenej stavby. Oproti predchádzajúcemu vydaniu sa však nedá porovnať, lebo bolo zapracovaných 466 zmien a ten rozdiel je vidieť. Možno by bolo vhodné častejšie vydávať mapu, lebo už teraz mám pripravené podklady do ďalšieho vydania, ale to už my neovplyvníme.
Mesto je ešte zaplavené 3.vydaním, ktoré ešte dotláčali minulý rok, a preto treba dávať pri kúpe pozor. Minulý rok mali vo VKÚ chaotické (asi privatizačné) obdobie a pripomienky, ktoré som posielal po uzávierke v marci, tak niektoré zapracovali, niektoré preskočili. Bol som znepokojený hlavne nezapracovaním linky 7/17, ktorá napr. na ul. Pod hájom je napísaná, ale po celom meste už nie je vyznačená. Redakčná uzávierka bola 6.7.2004, vtedy bola spustená nová trolejbusovú trať medzi VL a SO vybudovaná z vlastných prostriedkov, čo prinieslo aj zmenu CP. Mrzí ma však, že nebol zapracovaný privádzač Budatín, lebo mali zaslané projekty z uvedenej stavby. Oproti predchádzajúcemu vydaniu sa však nedá porovnať, lebo bolo zapracovaných 466 zmien a ten rozdiel je vidieť. Možno by bolo vhodné častejšie vydávať mapu, lebo už teraz mám pripravené podklady do ďalšieho vydania, ale to už my neovplyvníme.

