Čo sa týka negatívnych ohlasov, prikláňam sa k názoru, že spokojný človek sa málokedy ozve, zatiaľčo nespokojný vždy.
K tarife ma ešte napadlo toto: ak považuje DPMŽ za spravodlivú svoju výkonnostnú tarifu, mohol zaviesť možnosť nabiť si do čipovej karty jazdy podľa času, napr. desaťminútové, dvadsaťminútové či tridsaťminútové. Bola by v tom zohľadnená dĺžka cestovania bez ohľadu na to, či cestujúci hosť (páči sa mi nemecké Fahrgast ? ) prestupuje a prestup by si už nemusel označovať.
K tarife ma ešte napadlo toto: ak považuje DPMŽ za spravodlivú svoju výkonnostnú tarifu, mohol zaviesť možnosť nabiť si do čipovej karty jazdy podľa času, napr. desaťminútové, dvadsaťminútové či tridsaťminútové. Bola by v tom zohľadnená dĺžka cestovania bez ohľadu na to, či cestujúci hosť (páči sa mi nemecké Fahrgast ? ) prestupuje a prestup by si už nemusel označovať.