Pokiaľ sa zavedú intervaly, hlavne s ťažnými spojmi, myslíš že tento vozový park postačí? Ale veď, tu je škoda sa hádať, sám vieš čo je najlepšie takže OFF.
Ako nič v zlom.
dá sa to riešiť tak, že klbák výjde do premávky iba na špičku, alebo sa spravia linky tak, že kapacite na nejakej linke by boli iba klbáky, ale to by musela byť vzhľadom na počet spojov ako vidím linka z Linčianskej, len potom nevedno kam... alebo zdvojené spoje s odstupom 5min. Pokiaľ je stav aký je, tak je to myslím, že na figu drevenú či sú intervaly alebo nie, naštve to cestujúceho tak či onak. Čiže 1) riešiť obnovu voz. parku 2) linkovanie
Pozri, myslíš že Trnava je pripravená na intervaly? Stačí vidieť stav toho, že keď vypadnú dve Karosy nejde aspoň jedna linka a ty chceš zavádzať intervaly pri ktorých by nešla drvivá menšina spojov pri poruche?
Nedávno tu aj majstri sveta spomínali že v TT-837CB cestovali 4 cestujúci, len nech si pán dotyčný uzná aký to bol spoj... Jasné že na linke 2 po zastávku SKLOPLAST nepôjde hrba ľudí... Pozrime hlavne na Hrnčiarovce, rannú školskú 5 z Linčianskej, 10, 4 a iné linky ktoré aj tie kĺbaky potrebujú. Ale zase pravda, navečer by zbytočne stáli. Sám ráno cestujem, a tiež sa necítim príjemne keď je ranný spoj natlačený...
To je iba môj názor, ale každý má iný spôsob, takže neukameňujte ma hneď... ?
ja som už čakal, že intervaly budú a nič... pravidelné odchody na linkách TT MHD by asi ublížili moc,že? ? neuplynul náhodou rok od tej optimalizácie linkového vedenia? Uznávam, že to nebolo najlepšie riešenie, ale mal by sa zredukovať počet liniek a zaviesť interval.
Noo, dobre si tam toho natrieskal. Ktoré zo slovenských miest, kde sú trolejbusy je satelitné? Dôležitá je hustota prevádzky, nie hustota siete. Ale pravdou je, že v TT by sa to neoplatilo - teda aspoň pri súčasných výkonoch isto nie. Keby ste tam aspoň nejaké sídlisko na kopci mali... ?
Ano pri dobrom vyuziti trolejovej drahy. Len si zober rozlohu Trnavy a potreby obcanov, ked kazdy sa chce dostat vsade priamo. Trolejbusy maju vyznam v mestach, ktore su tvore satelitne a su medzi satelitmi silne dopravne prudy. Spravit 3-4 trolejove trate v Trnave by nebolo ekonomicke, vzhladom na pociatocne naklady na technologiu a tiez vozidla. Pri hustej trolejovej sieti, ako napr. v BA su naklady na km urcite nizsie, ako by boli v TT.
Skor je treba zatraktivnit sucasnu dopravu v TT zavedenim intervalovej dopravy, zvacsenim objemu dopravy a k tomu aj inu cenovu politiku.
A aká pozitívna: "Systém linkovania a cestovné poriadky mestskej hromadnej dopravy nespĺňali podmienky kvalitných služieb pre cestujúcich, čo bolo príčinou slabého využívania MHD."
Ale však nič nové pod slnkom. Len je zarážajúce, že to nevadí tomu, čo to platí. Teda mestu a hlavne občanom.
"Asi tiez nevies, ake naklady na km ma trolejbusova doprava" - pri dobrom využití trolejovej dráhy porovnateľné (viď DPMP)
"mat natahane kable po meste nie je bohvieco" - toto tvrdia väčšinou v mestách, kde ešte aj elektrické vedenie majú poťahané vzduchom na drevených stĺpoch
Neviem co ma spolocne sukromna firma s trolejbusmi. Ziadny sukromnik by nikdy neinvestoval do vybudovania takejto siete. Taketo nieco moze vybudovat len mesto, tak tu neurazaj niekoho koho ani nepoznas.... Asi tiez nevies, ake naklady na km ma trolejbusova doprava a co by TT priniesla...ekologicke hladisko uz neobstoji a mat natahane kable po meste nie je bohvieco.
V TT sa roky nedarí spraviť na a-bus linkách poriadne intervaly a rozostupy medzi spojmi jednotlivých liniek ? t-busy možno tak za 20 rokov ale aj to len za predpokladu, že sa vedenie SAD obmení a vyhodí hentých imbecilov
zakaznik