V súčasnosti sa kĺbové Karosy objavujú iba na L2 . Tá Karosa TT 837 CB je záložné vozidlo . Cez školský rok sa kĺbová karosa TT 889 CG objavuje v rannej špičke ako posila aj na spojoch liniek 4 , 6, 11 . ?
Ten spoj o 14 : 45 zo Skloplastu , je prevažne krátky autobus .
TT 839 CB a TT 889 CG jazdia pravidelne a to na linke L2, vozidlo 837 CB je momentálne záložné, namiesto neho na L4 jazdí TT 752 CB . ?
Toto nasadenie je pravidelne, alebo sa to operativne meni? Na spoji o 14:45 od skloplastu sa klbak neobjavuje? A vecer jazdi z Kopanky klbak kedy? Ake klbaky momentalne este jazdia? Voz TT-837CB uz nejazdi? tento voz bol vzdy stabilne nasadzovany na linku 4.
Na L4 momentálne na žiadnom spoji , na L2 asi na 3/4 spojoch kĺbák je , stačí sa postaviť na zastávku a v jednom alebo druhom smere sa nejaká "klobása" po chvíli objaví . ?
U mna je na prvom mieste suverenne Poprad a na druhom asi Lucenec - kvoli vozovemu parku. Bus karpaty je treti. A Zvolenska zberba je v samostatnej kateqorii a BBDS je uz v podstate odpisana...
Iste, vždy je lepší amaterizmus ako amaterizmus + mafia ako SAD STS CCC. To ale predsa neznamená, že keď niekde je to ešte o 100% horšie, že by sa nemalo na chyby SAD TT upozorňovať. ?
jednoznacne za Zvolenska, potom tá bysticka, ktora je ničena tou Zvolenskou, dalej tá "karpaty bus".... na tie sa zabuda vždy ked sa nadáva na SAD TT.
Diago bol dlhe roky the best ale pridal sa k tej jednoznačnej Zvolenskej.
martin TT