Pozitívne ma prekvapilo že neblbnú s nutnosťou dopĺňať na kartu fotku, ale aj na kartu bez fotky ide normálne predať neprenosný PCL. Trochu menej byrokracie ako v iných systémoch kde sa to zavádzalo.
V prímestských autobusoch v Trnavskom kraji od januára zdražejú jednorazové lístky. Zároveň župa zaviedla predplatné cestovné, aké funguje napríklad v bratislavskej integrovanej doprave. https://e.dennikn.sk/minuta/3171739/
V súťažných podkladoch je plán zonácie TTSK. Je to zvláštne, lebo za územie ich liniek po BSK preberajú zonáciu IDS BK, aj s číslami zón, ale tarifa nepredpokladá že by bola zjednotená s IDS BK (má to platiť len u vysúťaženého dopravcu a cenník je odlišný). To bude dosť bordel keď pod tým istým číslom zóny bude možné mať PCL dvoch systémov a podľa toho bude platiť u jedného, alebo druhého dopravcu.
zaujímalo by ma či sa neuvažuje nejaká linka 14 nadchádzka okolo Mobelixu na Piešťanskej veď je to stále v meste Trnava . Potom by pokračoval k TESCU , napríklad linka 14
Dobrý deň. Kto tie MHD dva celých trinásť má polievať, keď si teda podľa vás nerobí svoju robotu poriadne, výsledkom čoho sú spomínané MHD podpolievané?
Treba sa obrátiť na Mestský úrad. Treba opomenúť aj fakt, že testovali 10 ročný autobus s 10 ročnou klímou, ktorá v dojazdových podmienkach v prostredí v MHD NR nemusela byť ani v optimálnom rozpoložení,...
Nevie niekto ako to vyzerá s montážou klimatizácie do nových Soriek? Nitriansky otestovali minulý týždeň a odvtedy ticho, či náhodou nemá niekto bližšie info...
zakaznik
Križovatka vyzerá fajn, ale obávam sa, aby odbočovacie pruhy zo smeru od Kollárovej neboli tak krátke, že to bude robiť problémy.