Vo väčšine miest je snaha "presedlať" ľudí z osobnej automobilovej dopravy na mestskú hromadnú dopravu. Tak sa snahy o optimalizáciu a pod. prezentovali aj u nás.
Preto vôbec nechápem, prečo sa vzhľadom na tak masovú udalosť ako je "Trnavský jarmok" nevypravili posilové spoje. Aspoň na nosné linky mohli na PIA-SO-NE od takej 15 - 20 hodiny nasadiť spoje v cca 30 min. (keby som napísal 20 všetci by ma tu vysmiali) intervaloch.
Peši tam kvôli počasiu pôjde málokto (napr. z Linčianskej, Prenga...) a tieto víkendové hodinové intervaly nikoho nepriklákajú. Myslím si že by to ocenili nielen chúdence parkovacie miesta v širokom okolí centra ale aj burčiakoví amoranti, ktorí sa musia spoliehať na taxi/triezvych kamarátov/rovnú vozovku po ceste domov...
Vyvsetlí mi niekto čo chce miesto týmto prístupom získať? Krach MHD?
Hlavne tých 5 krpatých 10,6 metrových, zároveň pozdravujem dispečing, ktorý to posiela na vyťažené školské spoje... Fakt radosť cestovať v „sardinkárni“ horšie ako TT301AZ v špičke na TESCO linke ? A s radosťou sa pozerať na prázdne SORky alebo 12 metráky, ktoré veselo vezú maximálne 10 ľudí
obráť sa na Objednávateľa MHD ( = Mesto Trnava; referát dopravy, email: lenka.balazovicova@trnava.sk) ako návrh na preskúmanie vyťaženosti spoja a o prípadnej možnosti pridania ďalšieho súbežného spoja. Toto má na starosti len Mesto Trnava a nie SADka.
Aby sa takáto situácia neopakovala odporúčam oznámiť túto skutočnosť(úplný obsah tvojho príspevku) a žiadať o nápravu(vo forme doplnenia informácii o používaní sms lístku resp. vo forme informovania všetkých vodičov) priamo vedeniu SAD Trnava a.s. na emailových kontaktoch
stredisko_trnava@sadtrnava.sk
alebo
sekretariat@sadtrnava.sk
...
Myslím si že "vrchnosť" mala zavedenie SMS lístka plánované za účelmi ako zrýchlenie nástupu a zmenšenia zaťaženosti vodičov prácou s peniazmi či zatraktívnenia cestovania MAD. Preto je podla môjho názoru prípadné riešenie formou oznamovania zakúpenia SMS lístka vodičovi ako úplne proti "novej filozofie SAD" {zlacnene čipové karty a pod = ako nástroj zrýchlenia nastupovania ....}
Navyše po zavedení čítačky kariet pri druhých dverách a SMS lístka by mala z vodiča MAD opadnúť zodpovednosť za to ak nájdu v buse osobu bez platného lístka... Toto by mal na mieste riešiť až revízor s konkrétnou osobou.
Dneska a každa dalšie jazdy ráno z linčianskej 7:10 linkou 5 je niečo strašné tak strašne je preplnená chcelo by to aspon dva autobusy ale zakupiť klbový
Ja keď som s kamošom cestoval po TT s SMS lístkom, tiež som sa nikde nedočítal oficiálne pravidlá. Tak sme sa prvých dvoch vodičov pýtali, či im to máme ukazovať alebo hlásiť, a obaja povedali že to máme my v mobile, že im je to jedno, že to máme ukazovať až revízorovi ak pôjde. Tak už sme pri ďalších cestách nastupovali cez II. dvere a jeden - dvaja vodiči po nás aj zazerali, ale nikto nič nepovedal..
chcem sa spýtať, či pri zakúpení lístka v tt cez sms, musím túto skutočnosť oznamovať vodičovi autobusu? alebo sa mu potvrdzujúcou sms preukázať. nikde sa o tom na vašej stránke nepíše, tak som nastúpila cez stredné dvere a po nastúpení všetkých cestujúcich sa na mňa vodič vyrútil, že som si nekúpila lístok. tak som mu povedala, že ho mám kúpený cez sms a on vraj to mu mám oznámiť. bol veľmi nepríjemný a arogantný. mám malé dieťa a takýto lístok som si pre väčšie pohodlie zakúpila pri odchode z domu. pri takýchto reakciách vodičov asi aj poslednýkrát
jist