ja sa chcem spýtať, či si myslíte, alebo ak niekto so mnou súhlasí, či niekedy bude existovať taký autobus, ktorým by sa dalo ísť z Kopánky až na Prednádražie bez toho, aby sa muselo 20minút šľapať, alebo prestupovať na iný autobus a aby chodil v normálnych hodinách ? myslím na to každú cestu autobusom už "nejaký ten piatok" ...
Linkou 1, 2, 9, 10 zo železničnej stanice, smer Kopánka / Ul. Sibírska, resp. Námestie SUT /, taktiež ide smerom na Nám. Herdu linka č. 11 ale tá ide od Ul. Hospodárskej, čo je pešo zo žel stanie cca 1 min., vystupuje sa na Ul. Špačinskej, k Nám. Herdu taktiež cca 1 minuta pešo, alebo aj pol minuty, keď vozidlá dajú prednosť chodcom na prechode.
Prosím Vás poradíte mi niekto ako sa dá najrýchlejšie dostať zo železničnej stanice na filoz. fakultu UCM na nám. J. Herdu? Som z okolia Bratislavy a v Trnave sa príliš nevyznám ? Ďakujem
Pánovi Toottimu by som sa ozval ako vodič autobusu TT 346 DB, nakoľko upozornil na el. transparent s gramatickými chybami. V deň keď sa mu podarilo zachytiť fotograficky túto obvzlášť závažnú chybu, ktorá sa v strednej Európe a na blízkom východe nemôže stať, že som nastúpil do služby po tom, ako bol náš autobus po oprave a mal som druhý strojček na svetelnú tabuľu a vydávanie cestovných lístkov. Nakoľko sa strojček mrazil, aj keď bolo teplo, musel som ho párkrát resetovať, ale na výsledok prevozu cestujúcich to nemalo vplyv, riadne som vydával cestovné lístky a riadne a včas sa cestujúci dostali do miesta kde cestovali. Po zistení uvedenej chyby som to ohlásil službukonajúcemu dispečerovi, ktorý mi ihneď na sídlisko Družba priniesol druhý strojček, ktorý na autobuse TT 346 DB v poriadku funguje do dnešného dňa. Týmto vyššie uvedenému pánovi prajem, aby sa mu nikdy nič v živote nepokazilo, aby nemusel zbytočne dávať na internet čo ho popálilo.
29.5.2012 bude na mestskom zasadaní pod bodom 4.1 Návrh výmeru cestovného pre mestskú autobusovú dopravu, dúfam , že sa páni spamätajú a to neschvália. ?
Nemám potrebu uvádzať "všeobecné pravdy", navyše na podnet takého ÚSPEŠNÉHO diskutujúceho. Stačí si dať do vyhľadávača "S499.1023", ale chápem, že je pohodlnejšie byť zbabelcom, šúľajúcim si šušňové guličky za klávesnicou.
Mohli by ste konkrétne menovať aspoň niektoré z ÚSPEŠNÝCH realizácií vašich optimalizácií, pán garážista? Nechce sa mi chodiť na vašu zavírovanú stránku, na ktorej aj tak nič okrem všeobecných kecov nemáte.
Aj tak si myslím že celá akcia s menom "opimalizácia" je somarina (hovorim len o Trnave, iné akcie nesledujem, ani ma nezauímaju)
Udjak to napísal pekne, klobúk dole, ale na čo? optimalizovať v Trnave by mali predovšetkým dopravu v meste, budovať sieť cyklotrás a MHD, nestačí len v pravidelnosti ju napchať do zápchy, mali by sa tvoriť podmienky, ktoré by zvýhodňovali autobus pred ostatnými dopr. prostriedkami, tzv. BUS pruhy, kde bude mať autobus voľnú cestu aby si ten v aute povedal "zase ma ten autobus obehol" a obehol by ho každý deň, a potom by ten nechal svoje auto doma a išiel by autobusom. Mesto sa uberá smerom, "Dostaňme ludí z autobusu" za 90centov (cca 27sk) som sa niekedy dostal z Trnavy do Piešťan a to ešte vodič jazdil z autobusom na naftu, ktorý túroval celú cestu jak čert do pekla. A v Trnave autobus za 90centov s pohonom CNG.
Čo sa týka SADky, tí na všetko ***ú a len plačú jakú majú stratu vo verejnom záujme pri ich vlastnom nezáujme o cestujúceho, vodičov a neposlednom rade aj autobusov (ošarpané, špinavé s gramatickými chybami v el. tranparentoch) http://imhd.sk/tt/media/gn/00083304/SOR-BN-12-TT-346DB.jpg
Všeobecnou pravdou je, že ich bolo 17, slovom sedemnásť a ˇ"ÚSPECHOM" by bolo, keby si exoti typu "S499.1023" prečítali a vyventilovali tretiu vetu mojho predchádzajúceho príspevku.
Je rozdiel diskutovať a šíriť demagógiu (Citybus, BB, od stola). Keď je to názor, mal by byť vlastný a nie sprostredkovaný a navyše zle pochopený. Nie každý musí byť odborník, ale to neznamená, že by nemal rešpektovať v určitých oblastiach potrebu odbornosti.
Pre info - mesto objednáva výkony, dopravca to realizuje, to čo zarobí je v podstate jeho, stratu vykrýva objednávateľ služby - teda mesto. Tak to funguje všade. Investície do autobusov, ich odpisy, atď. sú iná kategória. Baviť sa o vplyvoch na cenu lístka je ...
Optimalizácia rieši technické problémy systému, MHD by mala byť pravidelná (intervalová), nie náhodná, zhluková. Má by byť rovnomerne rozložená podľa záťaže, nemá sa voziť drahý vzduch. Má spájať lokality podľa potenciálu vyplývajúceho zo záujmu. Rozhodne nemá byť poplatná individuálnym a subjetívnym záujmom (je rozdiel či to chce 10, alebo 1000 cestujúcich). Z toho vyplýva aj model spojenia priamo a na prestup. Optimalizácia spravidla nemá znižovať výkony, má hľadať rezervy v nevyužívaných spojoch a tieto kapacity presúvať podľa potreby využívaných spojov. Teda nejde o rušenie potrebných vzťahov, ale hlavne o efektívne preusporiadanie. Tak sa postupovalo aj pri MAD TT.
Cena lístka nemá nič spoločné s optimalizáciou, dokonca bolo upozorňované, že skvalitnenie fungovania MHD by mohlo zvýšiť potenciál cestujúcich a tým znižovať stratu, ale akékoľvek zdražovanie tento efekt potlačí, ba dokonca obráti naopak. Bumerang sa vráti prostredníctvom individuálnych aut a parkovania. Ale niekto sa musí o takýchto predpovediach presvedčiť sám...
on-line