Reply on: MHD4 #2316:
Přerov to bola iná kategória, tam bolo treba si ľudí získať dobrým prístupom. Veď bolo treba kĺbaky a niektoré NP vozidlá? Zvláštne že 837CB, 839CB a dosť Soriek sa záhadne vytratilo a nahradilo sa "mestskými" Karosami C934 - síce je to voz určený na prímesto, ale aspoň jeden z typov autobusov, v ktorých sa docela v pohode dalo cestovať (až na ten utrasený Renault motor niekedy). Ono v porovnaní s Trnavou je to úplne iný prístup - v Přerove čo bolo treba, to dostali... Tie kĺbové linky to je bohužiaľ minulosť, na 2,4,11 chodili kĺbaky najčastejšie. Zasa prebiehali tu aj debaty, že po ukončení školských spojov by chodili poloprázdne, čož je tiež pravda. Tie linky bývali dakedy tiež dosť plné... avšak dnes potlačíme sa aj do krátkych - ešte prihodíme budúce paródie na nové linky, ktoré by mali obsluhovať zapadnuté časti mesta ako Pivovar, Letisko každých 40 minút - kde je počet cestujúcich cca. 5 ľudí denne ?
Čo si myslíte o takejto električkovej dráhe vysutej? Neodradilo by to ľudí využívať autobusy? Je to podľa vás reálne v najbližších 10.. rokoch?
... alebo tam nestojí každá linka? viem že v minulosti išla v tom smere až tam, ale nakoľko sa nedá na to kliknut a pozrieť čas kedy tam príde asi ... no neviem enchcem riskovať a preto sa pýtam
MHD4