Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: eraser #513:
1. Cukrovar už je zrušený a prázdny niekoľko rokov. 2. Nie je dôvod ukončiť linky na ŽST, keď tá je v strede mesta. Lepšie sú linky z jedného konca cez ŽST na druhý. Debilný systém á la Liptovský Mikuláš ďakujem, neprosím.
Reply on: Duobus #515:
Jasné, ale robiť odchody troch spojov behom 10min je na Trnavské podmienky luxus nie? Potom je 30 minút diera a niet divu, že takou dopravou nikto nechce jazdiť, resp. len málo ľudí.
Reply on: AAA #514:
Na tejto mape tam skôr sú firmy a sklady, čo môžeš vidieť na tejto mape:

http://mapy.zoznam.sk/index.pl?zoom=6&pos_x=-535988&pos_y=-1259575&size=full&lang=sk&sipka=1&name=Trnava

firmy : Zeainvest, Drutechna, Stavomontáže, Sony, sklady, Sladovňa Sessler, Fevacar a naproti už spomenutým skladom je Univerzita sv. Cyrila a Metoda takže je to rozporuplné prečo tam idú tak nárazovo spoje či pre závody alebo USCaM ❓
Reply on: AAA #514:
SAD dáva busy na MHD podľa požiadaviek VÚC od škôl,firiem a pod..Hlavne školské spoje by mali byť na niektoržch linkách zosilnené,lebo v poslednej dobe pribúda čoraz viac žiakov/študentov..Tak isto tomu prispôsobuje časový harmonogram..
Reply on: eraser #513:
Aj keď sa v TT MHD moc nevyznám: V menších mestách, resp. mestách, kde na MHD až príliš šetria, alebo v mestách, kde ešte stále sa CSP robí SADisticky sa odchody prispôsobujú častokrát nárazovým náporom na dané smery.
Napr. u linky 4 čo spomínaš ide pravdepodobne o to, že na trase býva veľa žiakov a študentov, ktorí sa musia dostať na 8:00 do školy.
Reply on: zakaznik #512:
Tak mňa najviac zarážajú tie varianty niektorých liniek napr taká 4, že ráno v smer do Modranky má 3 spoje za hodinu ale v opačnom smere 4 spoje behom 15minút. Teraz nechápem či ide o požiadavku cukrovaru a potrebujú tam pracovníkov dostať behom 15 minút tromi spojmi alebo či by to nešlo aj 3 spojmi behom 30 až 45 minút, čiže rozložiť to tak aby aj náhodný cestujúci alebo tí bežní občania bývajúci neďaleko to nemali potom na figu a čakali pol hodinu a viac na spoj do mesta. To isté aj Linčianske kde o 7:30 odídu naraz tri spoje a ďaľší ide 8:10. Skúšal som robiť návrh na úpravu linkového vedenia tak tu ho posielam :
L1 : Kopánka - Kukučínova - Špačinská - Hospodárska - Zelenečská - Linčianska 20/30/20//40
L2 : ŽST - Gorkého - (TAZ I.) - Bratislavská - Skloplast - (NVÚ) - Hrnčiarovce 15/30/15//60
L3 : ŽST - Hospodárska - Kamenný mlyn - Biely Kostol - Kočiské 30/60/30//60
L4 : Nemečanka - Štefana Moyzesa - Hospodárska - ŽST US/60/US//60 - preklad so spojmi linky 8, najbližší odchod nie skôr ako 6min
L5 : Botanická - Študentská - Hospodárska - ŽST - Kollárova - Bernolákova - Vozovka (A.S.A.,P.S.A. a LP) 10-30/40/10-30//60
L7 : TAZ II. - Linčianska - Zelenečská - ŽST US/US/US//US - vložené spoje k odchodom liniek 1 a 9
L8 : ŽST - Hospodárska - Štefana Moyzesa - Pivovar / PD US/60/US//60 - preklad so spojmi linky 4, najbližší odchod nie skôr ako 6min, L4+L8 = 6-15/30/6-15//60
L9 : Viktoríniho nám./Veľký dvor - Špačinská cesta - Hospodárska - Zelenečská - Linčianska 20/30/20//40
L11 : Družba - V.Clementisa - Kollárova - ŽST - Hospodárska - Študentská - Tajovského 7,5/20/12//20
L13 - Sibírska - Okružná - Špačinská cesta - Hospodárska - Tamaškovičova - Bulharská - Modranka 20/60/20//60
Reply on: eraser #511:
Zápchy sú nielen ráno ale aj približne okolo jedenástej a potom samozrejme poobede.

"Zámerom mesta je v roku 2007 zabezpečiť štúdiu, ktorá sa bude zaoberať optimalizáciou MHD v meste, navrhne spôsob, podmienky, časový harmonogram a náklady pre realizáciu tohto projektu."

"Druh dopravy pri denných cestách obyvateľov (%)
Vlastný automobil 28
Firemný automobil 6
motocykel 2,2
verejná doprava (MHD) 15,3
železnica 6,2
bicykel 17,2
pešia doprava 32,6
iné 0"

BUS pruhy sa nebudujú, tu sú cesty úzke, nie ako v BA, že by stačilo na Štefánikovej namaľovať čiary a hotovo. Naopak sa nezmyselne zrušil aj ten jeden, čo bol na Zelenom Kríčku.

Linkové vedenie škoda komentovať...
?
Prosím, vedel by mi niekto opísať ako vyzerá doprava v TT? Počul som, že tu sú otrasné zápchy ráno, že vyše 40% ľudí chodí pešo do práce. Je to tak? Neuvažuje mesto nad BUS-pruhmi a zosúladením odchodov jednotlivých liniek? Chcel by som sa tiež opýtať, že či tie odchody spojov k TAZ I., TAZ II., Pivovaru, Nemečanky a PD na severe mesta sú presne nastavené na začiatky/konce pracovných smien? Ďakujem vopred za zodpovedané otázky. ?
Reply on: zakaznik #508:
Študenti si karty vybavovali.. ?
Reply on: zakaznik #505:
Myslim ze jedine co sa mozno v tarife pre zonu 1 zmeni bude evidencne cestovne (0,07€), ostatne ceny Vam vychadzaju okruhle.. ta zona 2 je uz horsia, tak uvidime 🙂
Este je dost mozne ze zmenia pokutu (na 40€) a poplatok za kartu 😉
Dnes bol pred kanceláriou SAD TT rad ako na kubánske pomaranče. To už si nejakí študenti vybavovali zľavy, alebo tak zabrala tá zľava na karty? 🙂
Reply on: zakaznik #506:
Na konci - oprava: "2. Ak už tam sú dva pruhy na odbočenie..."
?
Teraz napíšem niečo nie priamo o MHD...

http://tinyurl.com/blbakriz

Máme v meste novú "geniálnu" križovatku. ☠ Na Hospodárska x Zeleny Kríček v smere od Senice prirobili druhý pruh na odbočenie vľavo.

1. Odbočenie je ostré, takže už tam boli minimálne dve nehody IGK vs kamión. A to potom stála celá Hospodárska v oboch smeroch aj s MHD.
2. Úzke hrdlo je aj tak až na križovatke Rybníkova x Hlboká, čiže priepustnosť sa pridaním odbočovacieho pruhu nezvýšila ani o jedno auto!
3. Zvýšil sa výskyt vztýčených prostredníkov, nakoľko sa väčšina vodičov (mylne) domnieva, že by sa mal na jazdu smer Piešťany používať iba pravý jazdný pruh. Ak niekto použije ľavý pruh a následne sa zipsuje do kolóny, vznikajú konflikty.

K vodičom
1. Ľudia, ak za križovatkou nemôžete pokračovať tak máte zastaviť PRED ŇOU aj keď svieti zelená. Priestor križovatky musí zostať voľný, láskavo si naštudujte pravidlá cestnej premávky!
2. Ak už tam sú tri pruhy na odbočenie, tak nie je dôvod ich nepoužiť oba. Podľa mňa by mali vodiči odbočovať v dvoch pruhoch a následne sa zipsovať do jedného na Zelenom Kríčku. Ale za dodržania bodu číslo 1!
€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€
http://www.imhd.sk/tt/index.php?w=212629322134ef2b33ef2f262e29#cennik
- po prepočte vychádza, že celý lístok sa bude dať zaplatiť najmenej dvomi mincami, tak ako doteraz a polovičný sa bude dať zaplatiť jednou mincou namiesto doterajších minimálne dvoch mincí.

Čiže ceny sa zrejme nebudú meniť, nie je dôvod.
🙂
Reply on: zakaznik #502:
SORkár je tým všeobecne známy..
Reply on: irizar #501:
Je to tam fajn,to mi ver..Ale každý musí prejsť "krstom nováčika"..
Reply on: Duobus #500:
Áno, nejaký debilko so SORkou prišiel ako tretí, čiže to zablokoval už úplne. Ale EČV som nepozeral.

Je za to "pokuta" 500 SKK. Aspoň je vidieť, akú anarchiu majú vo firme. ?
Reply on: Duobus #498:
No, ja mám ešte rok času, ale tiež som špekuloval, že keby SAD TT, tak prímestie PN by mi asi bolo najsympatickejšie. Uvidíme...
Reply on: zakaznik #496:
Ak uvidíš SOR TT 548..,nad tým sa netreba pozastavovať!
Reply on: ckd22 #495:
Noo,každé stredisko má svoje výhody aj nevýhody.Prečo si sa rozhodol ísť robiť práve do našej SAD? Z vlastnej skúsenosti môžem povedať,že prímesto je 100x lepšie,než MHD,ale každému môže vyhovovať dačo iné! osobne sa radšej vozím cez dediny,ako po meste.Nerobíš náhodou v BA?
Snád tá TT má v MHD lepšie vozy ako iné str..Viac však môžem zodpovedať na mail,než sem.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.