Nehovorím že trvám na kĺbovom autobuse, ale aspoň by ten snímač na zadných dverách by mohol byť.
Áno máš pravdu načo majú v manažmente tak dobre zaplatených ľudí ktorý pravidelne chodia MHD ?
Oni na to prídu za ďalších 10 rokov a to nastupovanie len cez predné dvere by ma určite zabilo?
to si po dnešnom ráne neviem ani predstaviť
Kĺbový autobus by bol pre Trnavu vyhodené peniaze, okrem rannej špičky a pár spojov poobede sú autobusy poloprázdne je silné slovo, povedal by som takmer prázdne. Nástup aj zadnými dverami je dobrý nápad, ale tento dobrý nápad asi musí mať niekto z manažmentu SAD-ky, Arrivy alebo čo je to teraz, aby mohol za to dostať odmenu. Niekto z manažmentu sa však nebude predsa trepať niekam na autobusy, ked má služobné auto, preto tento nápad nemôže dostať.
A to buď ešte rád, nie je to tak dávno, čo sa dalo nastúpiť len prednými dverami.?
Dobrý deň
neuvažovali ste o pridaní zariadenia na snímanie z karty aj na zadných dverách aby vaša MHD fungovala čo najlepšie??
Príklad 7:17 ráno linka č.3 vlaková stanica na Vikoríniho nám. , do stredných dverí sa rúti 20 žiakov s vakmi + nejakí dospelí
z posledných dverí vystúpili 2 ľudia a šofér musel čakať kým tá masa nastupuje a postupne sa "pípajú"
najhoršie ale je že už sa nemajú kam pohnúť- ide to hrozne pomaly a ľudia stále vonku, tak som nastúpil do zadných dverí v rámci týždňa mobility, ľudia ma pomaly pohľadmi takmer zožrali že som čierny pasažier. Neviem či je lepšie kupovať dlhšie kĺbové autobusy (ktoré aj tak nekúpite, aj keď stále nechápem prečo) alebo stačí kúpiť ďalší snímač do zadných dverí, myslím že aby slúžili len na výstup je maximálne neefektívne
ďakujem pekne za odpoveď
- Preukaz totožnosti
- Fotografiu
- Doklad, ktorý Vás oprávňuje cestovať za zľavnené cestovné (výmer o poberaní dôchodku) prípadne ak máte preukaz ŤZP / ŤZP-S tak ten
Bolo by dobre posilnit linku č. 16 v čase 14,18 odchod zo zastavky "Vozovka" klbovym autobusom...najprv by sa asi muselk kupit ze? alebo viete niekto nieco o tej Karose B741 ?
Moj zlaty, ten nahradny autobus musi odniekial prist. Musi ho aj niekto soferovat. To vsetko chvilu trva, zvlast vecer mimo hlavnu pracovnu dobu. Moze byt zrovna na druhom konci mesta a hradit iny vypadok. Nemusi nan byt vodic, kedze vacsina dopravcov ma taky personalny deficit, ze ledva pokryju vsetky normalne spoje. To nie je len tak ze si lusknes prstami a autobus sa zazracne zhmotni zo vzduchu. Veci sa obcas pokazia aj vsetky naraz, taky je holt zivot.
Ja som nepovedal, že vyhodím vodiča ked sa pokazí autobus. Akože nehnevajte sa ale vy tu stále splietate o pokazení autobusu. Opakujem ešte raz :Ak sa pokazí autobus treba informovať sadku, že sa mu pokazil autobus a treba poslať iný aj s vodičom. O tom vravím a niektorí ľudia sú zavislí na autobuse. Takže by sa nemalo stať, že nepôjde autobus. Ak je zápcha alebo nehoda to je iné. To počkám. Ale nie, že ja čakám 40 minút a ten autobus nejde.
Samozrejme že vyhodil. Tam sa nemám o čom baviť. Tento týždeň sa 2x stalo že nešiel autobus. Ak sa pokazí autobus treba informovať sadku, že sa mu pokazil autobus a treba poslať iný aj s vodičom. Prepáčte ale tí ľudia išli do práce, do školy....a na ten autobus čakali.
"Ved určite musia mať aj náhradné autobusy. " - aha a ešte predchvíľou si chcel vyhadzovať vodiča. A to vodič len tak nechá na ceste pokazený autobus a peši zájde do garáže po druhý, že? Napíš na Arrivu Trnava alebo na mesto, ktoré má s Arrivou uzatvorenú zmluvu o prevádzkovaní MHD a tam by mali bzť špecifikované podmienky o (ne)dodržiavaní cestovného poriadku.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.