Na stránke www.sadtrnava.sk je oznam o pokračovaní výluky - obchádzky Bernolákovej ulice , plati pre MHD a prímestská doprava smer Šúrovce - Hlohovec a Zavar - Brestovany
Si dáky vtipný... že zlepšiť, toto sú všetko iba sľuby, realita je trošku iná, apropo, kde sú tie "víkendové cestovania MHD zdarma?" zostalo to tiež iba u sľubov, a typujem že prestupy budú len vďaka tomu, lebo pred Vianocami zase pekne MHD TT si podraží ?
Re #2117 draxter: Nie nepotrebuje, veď jasné, tie obkecávačky že ekologické vozidlá a všelijaké vymyslené prípojné spoje posilové to zvyšuje komfort cestovania ? V Přerove kĺbak potrebovali? Tak tam sa to hneď spravilo...
Podľa návrhu linky ktoré idú na prednádražie majú smer ako voľakedy , teda Bottova, park J.Kráľa a konečná na G.Dusíka ,bude sa to meniť? A kde bude zas konečná _
tom som nevedel, že jeho blahorodie Žeriavek udeľuje aj VŠ tituly ? ďalší do partie mudrlantov... keď sa minie ropa aj plyn, tak čo potom budeš hovoriť promovaný falus Žeriavek?
Aspoň pre tento účel mohli nechať jednu mestskú Karosu ako zálohu, i keď pochybujem že všetky museli podľa OPŽP vyradiť, aj tak niektoré čo sa vrátili z Přerova tie sa nevzťahovali na Trnavskú MHD (pokiaľ sa nemýlim, niekto by to mohol doplniť) ale radšej si stiahnú z prímesta autobus.
A som zvedavý čo bude v zime ak náhodou začnú "zelenáče" haprovať, nastane návrat prímestských vozov na MHD? ?
A opať náš analytik a odborník na všetko, akademik prof. PhDr. Daniel Žák, PhD., DrSc., h.c., plytvá svojou genialitou na tomto serveri, hoci by mohol jasnozrivo vládnuť celému svetu, lebo on všade bol, všetko videl a všetko vie.
možno budú pre somárov v našej inteligentnej krajine trolejbusy opäť aktuálne, keď ropa a zemný plyn dojdu, zatiaľ čo dopravné podniky v iných štátoch to riešia už teraz, my to budeme riešiť až keď bude absolútny prúser. A vďaka vzrastajúcemu počtu ľudí užívajúcich IAD a lobbingu výrobcov automobilov a staviteľov diaľníc sa zásoby ropy a zemného plynu vyčerpajú skôr ako sa predpovedá a také krajiny ako Slovensko to zastihne nepripravené.
... a tá mala dokonca pokračovať až k atómke, čo ja viem z rozprávanie jedného čo sa s tým zaoberal tak trolejbusy skončili len pri územnoplánovocom podklade na riešenie ekonomickej analýze zavedenia trolejbusovej dopravy . . . .
osobne tipujem, že t-busy mali ísť na Prednádražie, Družbu, Linčiansku a hore na Kopánku cez Zelený kríček a potom možno aj prepojenie Družba - Kopánka popri Tescu by sa zrealizovalo. Aj Trenčín mal mať trolejbusy, aj Nitra. Jediné mestá ktoré sa stihli ešte na prelome 80. a 90. rokov uchytiť a zaviest trolejbusy boli Žilina a Banská Bystrica.
Na konci 80-tych rokoch pisali vo vtedajsich novinach Trnavsky hlas, ze na Spartakovskej boly osadene nove stlpy osvetlenia, ktore budu niest aj planovane trolejove vedenie. Presne smerovanie tras nabolo popisane. Tak isto na krizovatke Hospdarska - Kollarova su masivne stoziare osvatlenia, kvoli trolejovej krizovatke. Vystavba sa mala zacat v 1990. Po pade komunizmu sa od toho upustilo.
Ale nie doprava do zamestnania v absolútnom ponímaní (tak to bolo do roku 1989).. to zn. aj ak cestujú napr. dvaja ľudia do nejakého skladu ktorý je 4 km mimo akejkoľvek obývanej oblasti majú tam nárok sa doviezť pravidelným spojom MHD?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.