Zavrieť

Centrum mesta bez trakčného vedenia verzus kritizované vysoké investičné náklady

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Vyhľadávanie (61/372)
Stiahnuť materiál
Centrum mesta bez trakčného vedenia verzus kritizované vysoké investičné náklady. Sydney sa rozhodlo využiť na napájanie električiek liniek L2 a L3 proprietárny systém napájania od firmy Alstom. Pôvodne sa v centre uvažovalo s napájaním električiek z batérií a ich nabíjaním na zastávkach, podobne ako je to v neďalekom meste Newcastle.
Príspevok:
Lokalita: George St
Dátum: 16.3.2020
Vozidlo: #042
Galéria: Sydney
Alstom Citadis 305
Z Austrálie po električkových koľajách (23.1.2024)
Linka: L2
Autor: d3k0
Počet zobrazení: 671

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Autobus39

Autobus39

24.1.2024
#2 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Miro #1:
Tiež ma to napadlo. Pri súčasných technológiách osvetlenia, by tam tých stĺpov mohlo byť menej a menej masívnych. A na týchto stĺpoch by už tie drôty nevadili. Mimochodom v niektorom francúzskom meste konvertovali časť tratí z APS (napájanie zo zeme) na klasické trolejové trate, pretože mali nejaký problém. APS nechali len v centre mesta. Ale podrobnosti si už nepamätám. Na druhej strane verím, že sa táto technológia tiež rozvíja a je dnes spoľahlivejšia. V Dubaji je električka napájaná výhradne zo zeme.
Odpovedať
Miro

Miro

23.1.2024
#1 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne
Stĺpov je tam aj tak požehnane. To by už tie drôty nepokazili.
Odpovedať