Dlhodobo odstavené Tedomy sa opäť zaraďujú do premávky

Po prázdninách opäť jazdia aj niektoré kĺbové Karosy.

Do premávky na linkách MHD sa od 2. septembra 2019 opäť zaraďujú aj najstaršie plynové Tedomy C12 G, ktoré boli z prevádzky odstavené v rokoch 2017 a 2018. Z 28 autobusov tohto typu sa po odstavení prvých dvoch sérií do premávky vypravovalo po júni 2018 len 10 autobusov. Odstavené autobusy boli v lete 2018 ponúknuté dopravný podnikom na predaj, ale neskôr bol ich predaj zrušený. Ako prvé sa 2. septembra 2019 na linke 65 objavili vozidlá #1103 a 1107.

Po letných prázdninách sa do premávky opäť vrátili aj kĺbové Karosy B 741 CNG.

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 8 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Sor23 #19:
Predával cudzie autobusy. Umyté, opravené boli až v procese oživovania.
Reply on: B@rdi #18:
Ja hlavne nechapem, ako to tu cele prebehlo, pretoze ich M. M. predaval na Bazosi, ako vyumyvane, vycistene a opravene vozidla. Za nejakych x000 eur. Viem ze tam boli aj tie, ktore dnes jazdia po novom.
Reply on: Sor23 #17:
Nestačia pekáče typu 1101,1103,1107-1109 a 2123? Iné sa neplánujú, aspoň dúfam. 😂
To zaraďovanie sa nejako pozastavilo? Pekáče ako 1104 už nevyjdú do ulíc? 😃
Reply on: Jadran #15:
Bol vonku už 3.9. a 9.9., druhú službu aj prežil 😁
Z ohrady vytiahli aj 2123, dnes zaskakuje v Petržalke (a už sa stihol aj pokaziť).
Reply on: Mike #13:
Súhlas
Reply on: trolejbus6207 #11:
Posledné roky sú problémom už aj náhradné diely. = 0ové zásoby, ich neobjednávanie, veľmi dlhé dodacie doby, objednanie menej ks, ako je potrebné, alebo nesprávnych, alebo nevýhodné výhradné zmluvy s dodávateľmi ND a z toho vyplývajúce ostatné problémy. Aj keď v konečnom dôsledku je efekt rovnaký - príliš veľké % odstavených vozov
Reply on: Trolley #7:
Suhlasim. No zrovna 39tka neviem ci je ideal. L21 spickove poradia by som vratil docasne na negarantovane vzhladom na casty spickovy interval. Lebo ak caka niekto na NP a dojde Karosa,tak cakat 20min nie je zrovna najlepsie.
Reply on: slavius #10:
Vozä je dostatok, akurát pri "kvalite" DPB údržby za vagón odstavených (momentálne 19 NB18) 👽
Reply on: Jadran #9:
A čo takto negarantovať nízkopodlažnosť, keď nie sú vozä? 🙂
Reply on: juraj76 #8:
Táto praktika je hlavne stále účinnejšia ako nevypraviť na ten spoj vôbec nič, aj keď je pravda, že tie vozy mali už dávno zmiznúť z premávky.
Reply on: Trolley #7:
Táto praktika sa vrátila aj na iné linky.
Reply on: Petto #6:
Hoci je L39 garantovaná ako nízkopodlažná, dnes bola na nej stará Karosa.
Reply on: Lurnak #3:
No nemohlo , stale je to len nahradenie 25r vozidiel 14-15rocnym. Navyse 3dverove klbaky len predlzuju nastup vystup ludi v zastavkach. Napriek tom, ze secondhandy vyzeraju spolahlivejsie ako nase prve klbove SORky, tak uz su po zivotnosti a mali by jazdit co najmenej. Od septembra sa pridala aj linka 133 kde uz bol 2x MAN 3202.
Reply on: juraj76 #4:
Len aby aj nenahradili tie SORy...😁
Reply on: Lurnak #1:
Z tých liniek prichádza do úvahy len linka x5 a teoreticky linka 74. Všetky tieto autobusy sú vo vozovni Jurajov dvor, ktorá vypravuje práve tieto linky. Autobusy na linky 29 a 70 vypravuje vozovňa Trnávka. Navyše na linke 29 sú dnes zase len 12m autobusy a nie kĺbové. Na linke 74 sú zase SOLARISY (15m) a nie SOR. A SOLARISY A MANY boli nmakúpené na nahradenie KAROS a nie na nahradenie SOROV.
Reply on: Petto #2:
Praveze nie 😃 Ja jazdim na x72 a 21. Ale kedze uz nebudu az tak chodit, tak by mohlo ist na nejakych inych linkach
Reply on: Lurnak #1:
Z akého dôvodu? Lebo s tými linkami cestuješ? 😁
tie Solarisy a MANy mohli byt na 29, 70, 74, alebo x5. Oplatili by sa namiesto SORov.