SM ky jazdiace sice na L14, alebo ako nahrady ked nejazdili elektricky, ale pamatam, rannu spicku na maratone, ked sa natrepali 3 kusy spojov na zastavku, tak, ze jeden bol zaradeny sikmo a zablokovali celu cestu. Sipky v modrom alebo cervenom prevedeni nastriekane na dverach B731tiek, asi naznak, ze sa otvaraju von + siroke okna. Odparkovanu L55 pred restauraciou maraton.
For all: co je pravdy na tom, ze L70 sa rusi uz od 1.3., tj, od pondelka a ze nove CP na L71 a L72 budu v platnosti uz od tohto piatka? A mimochodom, vraj uz su nove CP k zohnaniu v podniku, tak keby sa k nim niekto dostal, tak mi ich, prosim, poslite mailom: spank@centrum.sk vopred vdaka
Práve mi napadá, že vlastne aj ja si pamätám niektoré súpravy ešte skôr. Nikdy nezabudnem, ako koncom '80 rokov, až do roku 1990 premávali 4 generálkované súpravy na T2R, ktoré dostali čelá a výzbroj z T3. Interiér a červené masívne koženkové sedadlá však zostali a tieto električky boli kvôli tomu nielen u mňa obľúbené. Ev.č. som si samozrejme nepamätal, pomohli mi informácie od Dezsa Végha (radenie súprav a prečíslovanie). Išlo o tieto súpravy:
226+222
228+236
237+232
240+230
Súprava 226+222 premávala ako posledný mohykán typu T2 cca do februára 1990, keď však v tomto období do nej na rýchlodráhe narazilo KT8D5 #503. Bilancia bola vážna, došlo k vyradeniu poslednej súpravy T2R a muselo dôjsť aj k výmene kompletného "A" článku na #503.
Ako si môžeš pamätať súpravu 336+325, keď súprava bola rozpojená v roku 1990? Ja som mal vtedy 13 rokov a Ty určite ešte menej...
Inak ja som sa košickou MHD začal zaujímať od osláv 100 rokov MHD, keď sa vonku dostali Cassovie #103 a 104, čo som vtedy videl prvý krát a v tom momente sa vo mne rozdúchala iskrička záujmu, "čo všetko ešte DPMK má?" Tu je stav vozidlového parku električiek, ktkorý som vysledoval od 14.11.1991 (t.j. v deň stého výročia) do 30.11.1991:
Služobné, pracovné a "historické" vozidlá:
1 (nákladná električka MWG Győr)-odstavená vo vozovni DPMK
2 (nákladná električka MWG Győr)-pamätník vo vozovni DPMK
3+3 (nákladná električka+odmetač snehu)-zimné pracovné vozidlo
10+10 (Ringhoffer 1920+odmetač snehu)-zimné pracovné vozidlo
12 (Ringhoffer 1920)-pamätník vo vozovni DPMK
100/II (T3SU ex 261/II)-školské vozidlo
101 (T3 ex 298)-meracie vozidlo
102 (T3 ex 271)-obojsmerné brúsiace vozidlo
103, 104 (ex služobné pražské vozidlá)-vyhliadkové vozidlá Cassovia
203 (T1)-pamätník vo vozovni
T3/T3SUCS:
229/III+298/II (nové karosérie po DN v '78)
338+337+336
341+342+343
344+352
345+320/II+328/II (320/II-ex 259, 328/II-ex 329)
346+339
348+349+347
350+324/II (ex 325)
351+327/II (ex 324)
353+340
354+332/II (ex 327)
355+333/II (ex 332)
356+357
(358+359)-prehliadka alebo oprava po DN
360+361
362+363
364+365
366+330
367+331/II (ex 330)
(368+302/II)-prehliadka alebo oprava po DN (ex 301/II)
369+301/II (ex 302/II)
370+323/II+322/II (322/II-ex 323, 323/II-ex 311)
371+326/II (ex 331)
372+335/II (ex 326)
373+334/II (ex 335)
374+329/II (ex 334)
(375)-oprava po DN, v '92 čelo z 334/II (ex 335)
376+377
378+379
380+381
382+383
384+385
386+387
388+389
390+391
392+393
394+395
396+397
398+399
400+401
402+403
404+405
408+409
410+411
412+413
414+415+416
417+418
419+420
421+422
423+424
KT8D5:
500-vozidlo z vývojovej série
(501)-v sledovanom čase nepremáva, vozidlo z vývojovej série
502
(503)-oprava po DN-výmena "A" článku
(504)-v sledovanom čase nepremávala
505
506
507
508
509
510
(511)-18.10.'91 po MU-výmena "C" článku
512
513
514
(515)-v sledovanom čase nepremávala
516
517
518
519
520
521
522
523
524
525
526
527
528
529
530
531
532
533
534
535
536
537
538
(539)-1.11.'91 priamy prevoz z ČKD do Miškolca/H (tu #200)
Najprv bola 366+333 a až potom 366+324 a 355+333. Po vyradení "B" vozidiel vznikla súprava 366+355. Tieto vozidlá sa objavovali aj v trojičkách, napr.: 354+353+355, 366+350+352, 366+415+416...
Sarko
11-1: 4311, 11-2: 4097, 11-3: 3005, 11-45: 4095, 11-55: 4088
12-1: 3508, 12-2: 3520, 12-3: 3518, 12-4: 3514, 12-5: 3517, 12-65: 3516, 12-75: 4304
13-1: 5101, 13-2: 5226, 13-3: 5219
14-1: 5221, 14-2: 5229, 14-35: 5005
15-1: 5240, 15-2: 5004, 15-3: 5238, 15-45: 5222, 15-55: 5006
16-1: 3511, 16-2: 3525, 16-3: 3524, 16-45: 3512, 16-55: 3504
17-1: 5003, 17-2: 5209
18-1: 4202, 18-2: 3213, 18-3: 3203, 18-4: 4309, 18-55: 6262, 18-65: 4089
19-1: 3509, 19-2: 3507, 19-3: 3506, 19-4: 3505, 19-5: 3521, 19-6: 3510
20-1: 5242, 20-2: 5230, 20-3: 5225, 20-4: 5227
22-1: 5233, 20-2: 5236
23-14: 5206
24-15: 6297
25-1: 5231, 25-2: 5232, 25-35: 6403, 25-45: 5202
26-15: 4133, 26-25: 4094
27-1: 3206, 27-2: 3202, 27-3: 3502, 27-4: 3207, 27-55: 4082, 27-65: 4501
28-1: 5220, 28-25: 5208
29-1: 5228, 29-2: 5224, 29-3: 5217, 29-4: 5243, 29-5: 5213
30-1: 3522, 30-2: 3501, 30-3: 3519, 30-45: 3208
31-15: 4090, 31-25: 6295, 31-35: 4087, 31-45: 3201, 31-55: 4092, 31-65: 4204
32-1: 4303, 32-2: 3001, 32-3: 3205, 32-4: 4306, 32-55: 4308, 32-65: 4096
33-14: 6286
34-1: 3211, 34-2: 3210, 34-3: 3209, 34-4: 5241, 34-5: 3215, 34-65: 4203, 34-75: 4301
35-1: 5001, 35-25: 5204, 35-35: 6404, 35-45: 5207, 35-55: 6299
36-1: 5502, 36-2: 5401, 36-3: 5239, 36-4: 5223, 36-55: 6411, 36-65: 6405
38-15: 3105, 38-25: 3103, 38-35: 3214, 38-45: 3101
(RA...) 40-15: 4098, 40-25: 4091, 40-35: 4206, 40-45: 4208, 401-1: 6243, 401-2: 5205, 401-3: 6258, 401-4: 6271, 401-5: 6287, 401-6: 6296, 403-15: 6229
(Tesco bus) 402-1: 6244
(Optima bus) 402-2: 6281, 403-25: 6240
(Nočná doprava) 41-14: 3263, 41-24: určí nočný majster, 41-34: 6222, 41-44: 6036, 41-54: 6272
(Služby Šaca) 42-15: 4126, 42-25: 4131, 42-35: 4132, 42-45: 4093, 412-14: 6043, 412-24: 6040, 412-34: 6242, 412-44: 6223, 412-54: 6407, 421-1: 6030, 421-2: 6298, 421-3: 6401
(Zálohy) 43-1: 3523, 43-2: 5234, 43-3: 6226, 43-4: 5235
53-15: 4207, 53-25: 4085, 53-35: 5214, 53-45: 4086, 53-55: 4205
55-15: 6247, 55-25: 5211, 55-35: 6412, 55-45: 6252, 55-55: 6292, 55-65: 6291
56-15: 3204, 56-25: 4212, 56-35: 4201
60-14: 6264